دوران بزن در رو یی تمام شده است/ دشمنان بدانند فشنگ بزنند، موشک می‌خورند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دوران بزن در رو و زمان حاکمیت چاقوکشان گردن کلفت تمام شده است و دشمنان بدانند که اگر فشنگ بزنند، موشک می خورند.

فشنگ بزنید، موشک می خورید حجت الاسلام محمد حسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش  (چهارشنبه 11 مهرماه) در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی گفت: اسلام خط قرمز ماست و تا پای جان پای آن می ایستیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما تروریست‌ها جایی در بین هیچ جریان‌های سیاسی ندارند، ادامه داد: ممکن است در جبهه داخلی اختلاف نظر داشته باشیم ولی در مبارزه و محکومیت تروریسم وحدت فکر و کلمه داریم.

محمد حسنی محکومیت های گسترده بین المللی پس از حادثه تروریستی را نشانی از اقتدار و قدرت ایران دانست و افزود: دنیا به جز چند کشوری که همیشه با ملت ایران خصومت داشته اند این حادثه را تسلیت گفتند و محکوم کردند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم گوشمالی تروریست ها تاکید کرد: بنابر این فرمایش مقام معظم رهبری،تروریست ها را سخت گوش مالی دادیم و این نشان از لایه های پر قدرت دفاعی کشور است.  

وی با اشاره به اینکه آنها می دانند اگر به کسی وعده انتقام می دهیم حتما به آن عمل می کنیم، تصریح کرد: معادلات دشمنان ایران اسلامی در این زمینه سخت به هم ریخته است؛ امروز ضعف حامیان تروریست ها آشکارشده است همچنان که روزی از آنها حمایت می کردند ولی پس از وعده انتقام ایران، آنها از ترسشان دست از حمایت تروریست ها برداشته‌اند.

محمد حسنی نمایش وحدت عالی بین سپاه و ارتش را از نکات ارزشمند پس از این حادثه تروریستی دانست، گفت: در این عملیات شاهد بودیم که بلافاصله پس از انتقام ارتش با صدور بیانیه ای از این اتفاق حمایت کرد و این برای دشمن بسیار تلخ است.

وی با تاکید بر اینکه در این حادثه اثبات شد که قدرت ایران از جمله توان موشکی غیر قابل مذاکره است، ادامه داد: بعضی عقب مانده های سیاسی در داخل کشور در تلاش برای متقاعد کردن مسئولان نظام برای قبول کاهش و حذف صنعت موشکی بودند و این حادثه نشان داد چقدربه قدرت دفاعی و امنیت پایدار  نیاز داریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه  برای همه شخصیت های سیاسی کشور مشخص شد که هرگز قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست، ادامه داد: بسیاری در داخل کشور  با این اتفاق متوجه شدند که نباید موضوع کاهش توان موشکی را محور مذاکرات قرار دهند.

وی با بیان اینکه حضور ما به عنوان مستشار در جبهه های مقاومت ضروری است گفت: دشمن به دنبال نفوذ ناامنی به داخل کشور بود، آن چنان که در نقشه آنها برای تشکیل حکومت اسلامی شام و عراق، قرار بود کشور ایران هم جزئی از آن باشد که در این میان و با وجود این واقعیات، بازهم عده ای تلاش داشتند تا با حضور ایران در جبهه مقاومت مخالفت کنند که امروز متوجه شدند که ما باید در این کشورها حضور داشته باشیم تا امنیت داخلی را تامین کنیم.

محمد حسنی در پایان تاکید کرد: دوران بزن در رو و زمان حاکمیت چاقوکشان گردن کلفت تمام شده است و دشمنان بدانند که اگر فشنگ بزنند، موشک می خورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.