امام جمعه موقت تهران گفت: فساد خوره هر نظامی است و کاری به نظام حق و باطل هم ندارد باید مراقب بود این خوره به جان انقلاب نیافتد.

 آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه امروز  (29 تیر ماه) با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت و همچنین کارگزاران حج طی هفته گذشته با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدارها مشخصا راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور ارائه کردند.

وی ادامه داد: نقشه راه اقتصاد با ثبات، تقویت بخش خصوصی، ضرورت برخورد با متخلفان، اعمال قدرت دولت بر مبادلات مالی، جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقدام پیش از علاج، حرف زدن رودرو با مردم، تحرک بیشتر و حس مسئولیت بیشتر کارگزاران، هماهنگی همه دستگاه‌ها با تیم اقتصادی دولت، ترسیم درست اقدامات در صدا و سیما، اقدام درست در مقابله با آمریکا و به کارگیری تمام ظرفیت های داخلی از محورهایی بود که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مبارزه با فساد به صورت جدی در این دیدار از سوی ایشان تاکید شده بود، فساد خوره هر نظامی است و کاری به نظام حق و باطل هم ندارد. باید مراقب بود این خوره به جان انقلاب نیافتد.  ادامه مطلب ...

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

متخصصان و کارکنان فنی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان یک فروند هواپیمای F14 را اورهال (بازآماد) کردند.

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شدمتخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F14 را در پایگاه شهید بابایی به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید بابایی با صرف بیش از 35000 نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند یک فروند هواپیمای F14 را باز آماد کنند.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

دنیا بعد از ظهور امام زمان (عج) چگونه خواهد شد؟

یکی از مسائل مهم در زندگی اجتماعی انسان سطح فکر و فرهنگ عمومی است که ظهور امام زمان (عچ) بر این موضوع بی تاثیر نخواهد بود.

ظهور امام زمان(عج) بر آداب و فرهنگ جوامع چه تاثیری خواهد گذاشت؟یکی از مسائلی که در زندگی اجتماعی انسان به عنوان مشکلات جامعه بشری هست، پایین بودن سطح فکر و فرهنگ عمومی است. معمولاً جوامع بشری در ارتباطات اجتماعی و زندگی شهری و اجتماعی خود باید بر اساس موازین و فرهنگ‌های عمومی عمل کند تا موجب پیدایش مشکلات و پدید آمدن سختی‌ها برای خود و جامعه نشود. هر جامعه ای که از نظر رشد فکری و فرهنگ عمومی پیشرفته باشد، می‌تواند از رفاه اجتماعی بیشتری برخوردار باشد.  ادامه مطلب ...

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به «وحید حقانیان»

فرمانده کل ارتش درگذشت پدر معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به «وحید حقانیان»

 امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت پدر سید وحید حقانیان، معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت فرمانده کل ارتش آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون برادر عزیز جناب آقای سید وحید حقانیان معاون محترم امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت ابوی ارجمندتان، مرحوم حاج سید حسن حقانیان موجب تالم و تاثر شد اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست که حضرتش فرمود: «و بشرالصابرین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»
 
ضمن ابراز همدردی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش
سر لشکرسید عبدالرحیم موسوی