با حضور وزیر دفاع؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام برگزار شد

مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام عملیات کربلای 5 با حضور وزیر دفاع برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام برگزار شد
به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام عملیات کربلای 5 پیش از ظهر امروز(یکشنبه) و همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرک شهید چمران وزارت دفاع برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.

پیکر این دو شهید بزرگوار پس از اقامه نماز، بر روی دستان مردم شهیدپرور تهران تشییع و به خاک سپرده شد.

پس از اصابت موشک قاهر-1 انهدام تعدادی هواپیمای آواکس در پایگاه نظامی العند یمن

اصابت موشک بالستیک قاهر- 1 به پایگاه نظامی العند در استان لحج یمن شد به کشته شدن حدود 47 مزدور وابسته به متجاوزان و انهدام تعدادی از هواپیماهای جاسوسی آمریکایی آواکس منجر شد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل العالم، یک منبع نظامی یمنی گفت اصابت موشک بالستیک قاهر- 1 به پایگاه نظامی العند در استان لحج یمن که بامداد دیروز شلیک شد به کشته شدن حدود 47 مزدور وابسته به متجاوزان از جمله تعدادی خارجی و زخمی شدن دهها فرد مسلح دیگر و انهدام تعدادی از هواپیماهای جاسوسی آمریکایی آواکس منجر شد.

 بر اثر اصابت این موشک همچنین سایت موشک‌های هیل آمریکایی و تعدادی از هواپیماهای آواکس مستقر در آشیانه‌های هواپیما در این پایگاه نظامی منهدم شد و خدمه آنها کشته شدند و اتاق عملیات پایگاه العند نیز منهدم شد. 

این دومین حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه نظامی العند در هفته‌های اخیر است. 

فرار اکثر داعشی‌ها از شهر هیت عراق

سخنگوی نظامی دولت عراق اعلام کرد گروه تروریستی داعش اکثر نیروهای خود را از شهر هیت در استان وسیع انبار در غرب عراق خارج کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، "یحیی رسول،" سخنگوی نظامی دولت عراق اعلام کرد اکثر داعشی‌ها از هیت، رطبه و قبیسه در انبار از طریق مناطق صحرایی به دیگر مناطق گریختند.

شوک به رژیم سعودی؛ نابودی هواپیماهای فوق پیشرفته آواکس به دست انصارالله

نیروهای مردمی یمن موفق شدند تعدادی از هواپیماهای آواکس رژیم سعودی را نابود کنند.
نابودی هواپیماهای فوق پیشرفته آواکس به دست انصاراللهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل شبکه المیسره،  یک منبع نظامی یمنی گفت اصابت موشک بالستیک قاهر- 1 به پایگاه نظامی العند در استان لحج یمن که بامداد دیروز شلیک شد به کشته شدن حدود 47 مزدور وابسته به متجاوزان از جمله تعدادی خارجی و زخمی شدن دهها فرد مسلح دیگر و انهدام تعدادی از هواپیماهای جاسوسی آمریکایی آواکس منجر شد.

 بر اثر اصابت این موشک همچنین سایت موشکهای هیل آمریکایی و تعدادی از هواپیماهای آواکس مستقر در آشیانه های هواپیما در این پایگاه نظامی منهدم شد و خدمه آنها کشته شدند و اتاق عملیات پایگاه العند نیز منهدم شد. 

این دومین حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی العند در هفته های اخیر است. 

جاده ارتباطی البیضاء و شبوه در یمن بمباران شد

جنگنده‌های سعودی جاده ارتباطی البیضاء و شبوه را بمباران کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ جنگنده های متجاوزان سعودی آمریکایی جاده ارتباطی بین استانهای البیضاء و شبوه یمن را بمباران کردند.

همچنین درگیری های شدید بین مزدوران وابسته به متجاوزان با اعضای القاعده در شهر المنصوره در استان عدن واقع در جنوب یمن از بامداد امروز از سرگرفته شده است و همچنان ادامه دارد.

جنگنده های متجاوزان شب گذشته وارد عمل شدند و برخی مناطق شهر المنصوره را در چارچوب هرج و مرج حاکم بر این شهر بمباران کردند. همچنین درگیری ها بین یکی از گروه های وابسته به امارات و اعضای القاعده در این شهر ادامه دارد. شماری در این حملات کشته یا زخمی شدند که بیشتر آنان غیرنظامی بودند. عدن و شماری از استان های جنوبی، پس از حضور متجاوزان و مزدوان آنها دچار هرج و مرج شده اند.

از طرف دیگر خبرگزاری سبأ یمن اعلام کرد، ابو سالم، فرمانده القاعده در شهر المنصوره در استان عدن کشته شد.