لحظه به لحظه با رزمایش محرم؛

رزمایش مشترک محرم به مدت دو روز در منطقه غرب کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به غرب کشور، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در منطقه رزمایش از از یگان‌های شرکت کننده در رزمایش مشترک بازدید کرد. (مشروح خبر)

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر تهدید سخت و کوبنده خواهد بود
ادامه مطلب ...

ناوشکن دماوند و ناوهای موشک انداز پیکان و جوشن عازم روسیه شدند

ناوگروه ایران از ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش صبح امروز( یکشنبه) عازم روسیه شد.
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش این دومین سفر ناوگروه ایران به روسیه است؛ تیرماه سال 92 نیز ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آستراخان روسیه سفرکرده بود. 
ادامه مطلب ...

درگیری داعش و جبهه النصره برای تصاحب مهمات

گروه تروریستی داعش در هفته گذشته جبهه النصره را هدف حملات خود قرار داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، گزارش‌های وزارت دفاع روسیه نشان می‌دهد با تشدید حملات هوایی این کشور در سوریه، منابع مورد نیاز تروریست‌ها از جمله سوخت و مهمات از بین رفته است. بنابراین رقابت میان گروه‌های مختلف تروریستی برای کنترل بخش‌های گسترده‌تری از سوریه و تهیه منابع بیشتر بالاگرفته است. شنود تماس‌های رادیویی داعش نشان می‌دهد، این گروه در هفته گذشته مواضع گروه تروریستی جبهه النصره را با بمب‌گذاری سه خودرو هدف قرار داده است. 
 
ادامه مطلب ...

ناکامی برگزارکنندگان تظاهرات ضداسلام در انگلیس

تجمع حزب اسلام‌ستیز «بریتن فرست» انگلیس که در اعتراض به ساخت مسجد در شهر برتُن سازماندهی شده بود، به تظاهرات حمایت از اسلام تبدیل شد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایندیپندنت، حزب افراط‌گرای اسلام‌ستیز «بریتن فرست» انگلیس، شنبه (دیروز)، تظاهراتی را دراعتراض به ساخت مسجد در شهر «برتُن»، برگزار کرد. حدود 210 نفر از حامیان این حزب در این تظاهرات حضور داشتند. این درحالی‌ست که حامیان اسلام که تعداد آن‌ها 250 نفر بود، در محل اجتماع ضداسلام حزب «بریتن فرست» حضور یافتند و آن را عملاً به تظاهراتی در حمایت از اسلام تبدیل کردند.  
ادامه مطلب ...

پای آتل بندی شده ظریف و تعجب وزیر خارجه آلمان + عکس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در محل دفتر مطالعات وزارت امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد. تصویر زیر نگاه متعجب وزیر آلمانی به به پای آتل بندی شده ظریف را نشان می دهد.



پای آتل بندی شده ظریف و تعجب وزیر خارجه آلمان + عکس