آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران: مجوز پاریس به همایش منافقین حمایت عملی از تروریسم است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: کابینه‌ای می‌خواهیم که برای مردم کار کند، مردم از شعار خسته شده‌اند و باید مشکلات آنان حل و فصل شود.

نماز جمههآیت الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین جایگاه امامت است، اظهار داشت: جا دارد به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) دختران جامعه اسلامی ما حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

خطیب موقت تهران با اشاره به در پیش بودن هفته حج گفت: مسئله حج از واجباتی مثل نماز و روزه است و کسی که بتواند و به حج نرود، در زمان مرگ نامسلمان از دنیا می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم اعزام حجاج مربوط به یک وزارتخانه و نهاد نیست بلکه تصمیم نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: کشور میزبان باید شایسته‌ترین پذیرایی‌ها را از همه حجاج دنیا بخصوص زائران عزیز کشورمان داشته باشد و باید به گونه‌ای عمل کند تا دیگر شاهد فجایع سختی مثل مسجد‌الحرام و منا نباشیم.  ادامه مطلب ...

امیر قربانی مطرح کرد :آمادگی هوانیروز ارتش برای طرح‌ریزی عملیات علیه گروهک‌های معاند

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز آمادگی دارد با توجه به تاکتیک‌ها، طرح‌ریزی علیه گروهک‌های معاند را انجام دهد.

آمادگی هوانیروز ارتش برای طرح‌ریزی عملیات علیه گروهک‌های معاندامیر سرتیپ دوم ستاد یوسف‌علی قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه هوانیروز در ارتش جمهوری اسلامی یکی از یگان‌های متحرک و قدرتمند ارتش است، اظهار داشت: هوانیروز در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی نقش بارزی داشت و در استان های مختلف در کنار امام و مردم به صفوف رزمندگان پیوست.

وی افزود: در زمان ارتحال امام فرمانده وقت هوانیروز مسئولیت جا به جایی پیکر امام خمینی را داشت و توانست 15 فروند هلی‌کوپتر برای جابجایی خبرنگاران تهیه کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش تاثیرگذار هوانیروز ارتش در از بین بردن غائله‌های غرب و جنوب غرب کشور در سال 58 عنوان داشت: هوا نیروز ارتش در این سال بیش از 60 هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام داد و 44 شهید را تقدیم انقلاب کرد.

وی با اشاره به نقش موثر هوانیروز درپشتیبانی نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی و وارد آوردن ضربات جدی به یگان‌های زرهی ارتش رژیم بعث عراق یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ارتش 300 هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام داد و در همه عملیات‌های آفند و پدآفندی دوران دفاع مقدس شرکت کرد.

امیر سرتیپ قربانی با بیان نقش موثر هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات والفجر هشت و سرنگونی بالگرد عراق عنوان داشت: در عملیات مرصاد هوانیروز با حضور 56 بالگرد 425 ساعت پرواز عملیاتی انجام و ده‌ها دستگاه تانک دشمن را از بین برد و خسارت سنگینی به عقبه نیروی انسانی دشمن و ستون 5 کیلومتری منافقین وارد آورد.

وی افزود: ما دیدیم که رژیم بعث بعد از قطعنامه 598 آتش‌بس را نقض کرد اما نتوانست از جنوب غرب وارد کشور شود و شکست سختی از رزمندگان اسلام خورد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پشتیبانی از قرارگاه های ارتش و سپاه برای انجام ماموریت‌های خود یادآور شد: هوانیروز آمادگی دارد با توجه به تاکتیک‌ها، طرح‌ریزی علیه گروهک‌های معاند را انجام دهد،  خطاب به دشمنان اعلام می‌کنیم چنانچه قصد تعرض به خاک ایران را داشته باشند، پاسخ ما به آنها همان سرب داغی خواهد بود که به دهانشان ریخته می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بومی‌سازی و خودکفایی صنعت قطعه‌سازی، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گام‌های موثری را برداشته است.

درگیری سپاه با تروریست‌ها در شمال غرب کشور/ هلاکت و زخمی شدن ٧ تروریست و شهادت یک رزمنده

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از هلاکت و زخمی شدن ۷ تروریست در درگیری شب گذشته رزمندگان اسلام با تروریست‌ها خبر داد.

درگیری سپاه با تروریست‌ها در شمال غرب کشور/ هلاکت و زخمی شدن ٧ تروریست و شهادت یک رزمنده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:‌ شب گذشته (پنجشنبه)‌ تعدادی از تروریست های وابسته به استکبار جهانی از سرویس های جاسوسی بیگانه که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند.

این اطلاعیه می افزاید: ‌در این درگیری سه تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند، چهار تن زخمی و یک تن از تروریست ها نیز دستگیر شدند و بقیه آنها به آن سوی مرز فرار کردند.

بنابر این اطلاعیه در این درگیری یکی از پاسداران دلیر انقلاب اسلامی لشکر 3 حمزه سید الشهدا(ع) به نام سرگرد یاسین قنبری به درجه رفیع شهادت نایل آمد و یکی دیگر از رزمندگان اسلام مجروح شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است:‌ فرزندان ملت ایران در نیروی زمینی سپاه و سایر سازمان های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی اجازه عرض اندام به پیاده نظام های قدرت های استکباری و مرتجعین منطقه ای را نخواهند داد و با هرگونه اقدامی که بخواهد امنیت و آرامش میهن اسلامی را مورد تهدید قرار دهد، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

درخشان سرمربی نفت تهران شد

حمید درخشان بعد از توافق با مدیریت باشگاه نفت به عنوان سرمربی قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

درخشان سرمربی نفت تهران شد/سرمربی جدید مقابل پرسپولیس روی نیمکت می‌نشیند  پس از عدم امضای قرارداد علی کریمی و دستیارانش با تیم فوتبال نفت تهران، تغییرات کادر فنی در این تیم قطعی شد.

در همین راستا مسئولان باشگاه نفت تهران با حمید درخشان سرمربی اسبق تیم‌های شاهین بوشهر، پرسپولیس و خونه به خونه بابل به توافق رسیدند.

پیش از این مسئولان باشگاه نفت در تلاش بودند علی کریمی را به این تیم بازگردانند.

گفتنی است؛ در صورتی که مراحل قانونی ثبت قرارداد این مربی به انجام برسد درخشان فردا در بازی نفت مقابل پرسپولیس مقابل تیم سابقش قرار گرفته و روی نیمکت نفت خواهد نشست.

درخشان دستیاران خود را هم به باشگاه نفت تهران معرفی کرده و آن ها از فردا فعالیت خود را اغاز خواهند کرد اما از آنجاییکه سرمربی جدید نفت تاکنون با دستیارانش گفت و گو نکرده از باشگاه درخواست کرده نام دستیارانش رسانه ای نشود.