هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور سعودی در سواحل غربی یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیکِ توچکا، یکی از تجمعات بزرگ متجاوزان و مزدوران آنان را در سواحل غربی هدف قرار داد و تار و مار کرد.

هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور سعودی در سواحل غربی یمنبه نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیکِ توچکا، یکی از تجمعات بزرگ متجاوزان و مزدوران آنان را در سواحل غربی هدف قرار داد و شماری از آنان را تار و مار کرد.

این حمله پس از آنکه پهپاد‌های یمنی مواضع متجاوزان و مزدوران آنان را شناسایی کردند و اطلاعات آن را به یگان موشکی دادند انجام شد. خبر‌ها از هلاکت ده‌ها متجاوز و مزدور حکایت دارد.

ماجد عبد الله، گزارشگر المسیره، گفت: این بار یک فروند موشک توچکا، متجاوزان و مزدوران و جنگ افزار‌های آنان را در ساحل غربی در هم کوبید.

یک منبع نظامی یمنی نیز گفت: این موشک به دقت به هدف اصابت کرد و ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. به گفته این منبع پس از اصابت این موشک، ده‌ها دستگاه خودروی امدادی زخمی‌ها را به بیمارستان‌های عدن منتقل کرده اند.

نیرو‌های متجاوز ائتلاف در سواحل غربی یمن به محاصره در آمده‌اند

ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن اعلام کرد نیرو‌های متجاوز که از ساحل غربی این کشور نفوذ کرده بودند، از سه طرف به محاصره در آمده‌اند.

نیرو‌های متجاوز ائتلاف در سواحل غربی یمن به محاصره در آمده‌اندشبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن اعلام کرد در جبهه الحدیده هم مانند دیگر جبهه‌های درگیری در این کشور، ارتش و کمیته‌های مردمی پیروزی‌های بزرگی به دست آوردند. 

بر اساس اعلام ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن، نیرو‌های متجاوز -که از ساحل غربی نفوذ کرده بودند- از سه طرف به محاصره در آمده‌اند و امکان دریافت کمک‌های پشتیبانی را جز از طریق دریا ندارند.

منابع میدانی در یمن تأکید کردند نیرو‌های ائتلاف سعودی به اهداف خود در الحدیده نرسیده‌اند. ۲۰ دستگاه خودروی نظامی متجاوزان به منطقه الدریهمی آورده شدند تا به دست ارتش و کمیته‌های مردمی منهدم شوند.

ادامه عملیات حشد الشعبی در بعقوبه عراق علیه بقایای داعش

در عملیات نیروهای حشد الشعبی علیه تروریست های تکفیری داعش در شهر بعقوبه واقع در استان دیالی عراق ۴ عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیدند.

ادامه عملیات حشد الشعبی در بعقوبه عراق علیه بقایای داعشنیروهای حشد الشعبی به عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف عراق ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، در جدیدترین عملیات، امروز شنبه 26 خرداد نیروهای حشد الشعبی مواضع تروریست های داعش در شهر بعقوبه واقع در دیالی را هدف قرار دادند.

به دنبال این حمله چهار عنصر تکفیری داعش کشته و شماری دیگر به شدت زخمی شدند.

عملیات های حشد شعبی علیه باقی مانده عناصر داعش در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد.

پرچم‌های سیاه در قاره سیاه

می‌توان انتظار داشت از این پس تلاش داعش به جای تمرکز بر عملیات قهری اشغال زمین به طور صرف بر انجام عملیات تروریستی متمرکز شود.

از سال 2016 بود که تکفیری‌های داعش در مسیر شکست‌ها و عقب نشینی‌های پی در پی قرار گرفتند؛ تروریست‌هایی که روزی با حمایت محور غربی - عبری - عربی دست به هر جنایتی می‌زدند و به هیچ صراطی مستقیم نبودند. قرار بر آن بود داعش که زمانی پیش از اشغال مناطقی در عراق و سوریه، خلافت خود را پس از مرگ اولین سرکرده اش ابوعمر بغدادی و با روی کارآمدن ابوبکر البغدادی جهانی کند، اما رویای باطل داعش و اربابانش زیاد طول نکشید و این گروه تروریستی همزمان هم در عراق و هم در سوریه متحمل شکست‌های راهبردی متعددی شد و بسیاری از مناطق اشغالی پیشین خود را از دست داد.

پرچم‌های سیاه در قاره سیاه

داعش در عراق فلوجه، الرمادی، کرکوک، موصل و همه تصرفات خود را بطور کامل از دست داد. امروز در سوریه نیز اوضاع تکفیری‌ها چندان مساعد نیست و آنها از جهات مختلف تحت فشار هستند.  ادامه مطلب ...