لحظه هدف قرار دادن نفربر ارتش عربستان توسط نیروهای یمنی + فیلم

ستاد تبلیغات جنگ ارتش یمن تصاویری از هدف قرار دادن یک دستگاه نفربر ارتش عربستان سعودی پخش کرد.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک دستگاه نفربر ارتش عربستان را در پاسگاه «فرضه الجابری» استان جیزان این کشور از فاصله نزدیک هدف قرار دادند.

سرنشینان این نفربر سعودی در این حمله کشته شدند.


امیر برخور اعلام کرد :برپایی نمایشگاه بزرگ نهاجا با بیش از 20 نوع هواپیما و بالگرد در پایگاه مهرآباد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ هوایی در جوار پایگاه شهید لشگری برگزار خواهد شد.
برپایی نمایشگاه بزرگ نهاجا با بیش از 20 نوع هواپیما و بالگرد در پایگاه مهرآبادبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین نیروی هوایی ارتش با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ هوایی گفت: مراسم افتتاح نمایشگاه هوایی بعد از ظهر روز 31 شهریور با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.  ادامه مطلب ...

حاشیه‎های دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب «هم‌دلی»‌ جانبازها با آقای جانباز

روایتی از دیدار رهبرِ جانباز انقلاب اسلامی با جانبازهای قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد به قلم میثم امیری منتشر شد.
«هم‌دلی»‌ جانبازها با آقای جانبازبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، میثم امیری روایتی از دیدار رهبرِ جانباز انقلاب اسلامی با جانبازهای قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد نوشت.
 
ادامه مطلب ...

پادشاه عربستان در آستانه برکناری بدلیل زوال عقلی

شاهزادگان سعودی با انتشار دومین بیانیه افشاگرانه خود، برکناری پادشاه این کشور را به دلیل زوال عقلی خواستار شدند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شاهزادگان سعودی بیانیه‌ای را تحت عنوان "هشدار فوری به همه اعضای خاندان آل سعود" در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
 
ادامه مطلب ...

سه مشکل صهیونیست‌ها در جنگ‌آینده با حزب‌الله

تلاش نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان برای عبور از مرزها و اشغال شهرک‌های صهیونیست‌نشین و گرفتن گروگان‌ها و قطع مسیرهای مواصلاتی اصلی در شمال سرزمین‌های اشغالی یکی دیگر از مشکل‌هاست. این عملیات برنامه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از جمله هجوم زمینی به داخل اراضی لبنان را با چالش جدی مواجه می‌کند. 

به گزارش صد خبر؛جنگ به ‌تعویق ‌افتاده با مقاومت لبنان، رژیم اسرائیل را خسته کرده و آن را به دنبال در پیش گرفتن برنامه‌های هجومی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات به ویژه در زمینه احتمال آزاد سازی مناطقی از الجلیل فلسطین کرده است، این در حالی است که حزب‌الله لبنان مشغول به مبارزه با تروریست‌ها در سوریه است. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این رابطه به بررسی آماده سازی‌های دو طرف برای این جنگ پرداخته و تأکید کرد که جنگ بین آنها قطعاً رخ خواهد داد.  ادامه مطلب ...