رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش: انتخابات باید گسترده، سالم، پر شور و با امنیت برگزار شود

فرمانده کل قوا فرمودند: باید مردم، مسئولان و نامزدها، انتخابات را قدر بدانند و زمینه یک انتخابات پرشور و شوق و با نشاط، سالم، با امنیت و گسترده را فراهم کنند.

امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است/انتخابات باید سالم، با امنیت و با گستردگی انجام بگیرد حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی با اشاره به نقش اقتدار، توانایی‌ها و انگیزه بالای ارتش در تأمین امنیت کشور، نیروهای نظامی را یکی از مؤلفه های تأمین امنیت برشمردند و با تأکید بر تأثیر عملکرد دستگاههای اقتصادی، علمی و تحقیقاتی، و آموزشی و فرهنگی در جلوگیری از به نتیجه رسیدن اهداف دشمن، اولویت درجه یک کشور را مسائل اقتصادی دانستند و گفتند: اصلی ترین وظیفه مسئولان، پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و نترسیدن از تشر آنها است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را نماد مردم سالاری اسلامی و مایه عزت و افتخار و قدرت و سربلندی دانستند و تأکید کردند: باید مردم، مسئولان و نامزدها، انتخابات را قدر بدانند و زمینه یک انتخابات پرشور و شوق و با نشاط، سالم، با امنیت و گسترده را فراهم کنند. 
ادامه مطلب ...

جمعی از وابستگان نظامی خارجی با امیر حیدری دیدار و گفت‌وگو کردند

جمعی از وابستگان نظامی خارجی عصر امروز چهارشنبه بمناسبت سالروز 29 فروردین روز ارتش، با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

جمعی از وابستگان نظامی خارجی با امیر حیدری دیدار و گفت‌وگو کردند جمعی از وابستگان نظامی خارجی عصر امروز چهارشنبه بمناسبت سالروز 29 فروردین روز ارتش، با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار در دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش صورت گرفت و امیر حیدری پیرامون توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش و حماسه‌آفرینی‌های آن سخن گفت.

اعتراض پدر هادی نوروزی به جشن قهرمانی بدون هانی + فیلم

فیلمی از اعتراض پدر هادی نوروزی به جشن قهرمانی بدون هانی را مشاهده می‌کنید.

 فیلمی از اعتراض پدر هادی نوروزی به جشن قهرمانی بدون هانی را مشاهده می‌کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
00:00 00:40
لینک دانلود

قرآن باید از سنین ابتدایی به کودکان آموزش داده شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید فراوانی در آموزش و ترویج مسائل قرآنی دارند.

قرآن باید از سنین ابتدایی به کودکان آموزش داده شودحجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین چالش پیش روی مسائل قرآنی در کشور چیست؟  ابراز داشت: به نظر من ما باید مسائل قرآنی را از سنین ابتدایی به کودکان خود بیاموزیم و مدارس ما نقش مهمی در پیشبرد مسائل قرآنی دارند. 

وی افزود : البته به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های چشمگیری در آموزش و ترویج مسائل قرآنی داشته ایم. زمانی افتخار می کردیم که یک قاری و یا حافظ قرآن داشتیم اما امروز هزاران قاری و حافظ قرآن داریم. 

رییس دفتر مقام معظم رهبری در انتها خاطر نشان کرد: همواره رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه ای به آموزش و ترویج مسائل قرانی داشته و دارد و این موضوع باید در تمام نهاد ها فراگیر شود.