امیر موسوی : برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم/ مطیع امر رهبریم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم.

برای دفاع از امنیت کشورمان احتیاج به اجازه کسی نداریم/ مطیع امر رهبریم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی  (چهارشنبه 11 مهرماه) در پایان مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران، گفت: دشمنان با حملات تروریستی همواره به دنبال وارد کردن خدشه به بدنه جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: ما در حادثه اهواز 25 نفر از عزیزانمان را از دست دادیم و بیش از 60 مجروح هم داشتیم، این تیرهایی بود که به قلب ما برخورد کرد و آنهایی که این زخم را به ما زدند ده‌ها برابر زخم عمیق‌تری به آنها وارد کردیم و وارد خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان ما نباید از صبوری و فرصتی که به آنها می‌دهیم خوشحال باشند، چراکه دست انتقام هر چقدر بالاتر رود لاجرم با قدرت بیشتری فرود خواهد آمد، ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است بنا بر مصلحت صبوری کنیم و در جای خود ضربه را به آنها وارد کنیم و گاهی دیگر در درون خود این زخم را ترمیم کنیم که این کار برای ما اتفاق جدیدی نیست و ما از روز پیروزی انقلاب و از روز دوم درگیر مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی بوده‌ایم و همیشه هم در برهه‌های مختلف زمانی این ما بودیم که روسفید شدیم و این دشمنان ما بودند که ذلیل و خوار و نابود شدند که این مرحله هم به زودی خواهید رسید و این اتفاق خواهد افتاد.

امیر موسوی  با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در سه مایلی داعش در سوریه گفت: آمریکا و داعش هر دو از یک جبهه‌اند یکی از آنها یک کیلومتر آن طرف‌تر و طرفی دیگر کیلومتر دورتر قرار دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پایان درباره سخنان برخی مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه ایران باید آمریکا را در جریان انتقام‌گیری خود از تروریستی قرار می‌داد، تاکید کرد: ما برای دفاع از آرمان‌ها و حفظ امنیت کشور و برای سرکوب دشمنان و تهدیدات آنها، احتیاج به اجازه هیچ کسی نداریم و فقط بر اساس فرمان فرماندهی کل قوا عمل خواهیم کرد.

دوران بزن در رو یی تمام شده است/ دشمنان بدانند فشنگ بزنند، موشک می‌خورند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دوران بزن در رو و زمان حاکمیت چاقوکشان گردن کلفت تمام شده است و دشمنان بدانند که اگر فشنگ بزنند، موشک می خورند.

فشنگ بزنید، موشک می خورید حجت الاسلام محمد حسنی رییس عقیدتی سیاسی ارتش  (چهارشنبه 11 مهرماه) در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی گفت: اسلام خط قرمز ماست و تا پای جان پای آن می ایستیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما تروریست‌ها جایی در بین هیچ جریان‌های سیاسی ندارند، ادامه داد: ممکن است در جبهه داخلی اختلاف نظر داشته باشیم ولی در مبارزه و محکومیت تروریسم وحدت فکر و کلمه داریم.

محمد حسنی محکومیت های گسترده بین المللی پس از حادثه تروریستی را نشانی از اقتدار و قدرت ایران دانست و افزود: دنیا به جز چند کشوری که همیشه با ملت ایران خصومت داشته اند این حادثه را تسلیت گفتند و محکوم کردند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم گوشمالی تروریست ها تاکید کرد: بنابر این فرمایش مقام معظم رهبری،تروریست ها را سخت گوش مالی دادیم و این نشان از لایه های پر قدرت دفاعی کشور است.  ادامه مطلب ...

سرلشکر قاسم سلیمانی در اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه آزادی حضور یافت

فرمانده نیروی قدس سپاه در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان که صبح امروز ورزشگاه آزادی برگزار شد، شرکت کرد.

سرلشکر قاسم سلیمانی در اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه آزادی حضور یافتهمایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی برگزار شد و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز در این مراسم حضور داشتند.

از جمله فرماندهان حاضر در این مراسم سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بود.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار نجات، سردار نقدی، سردار حسین دهقان، سردار مرتضی قربانی و ...از دیگر فرماندهان شرکت کننده در اجتماع بسیجیان بودند.

شرکت‌کنندگان این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن به طور جدی به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی در سال جاری است و برای رسیدن به این هدف از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند.

دشمن برای نابودی نظام اسلامی از سه راهبرد تهدید نظامی، تحریم اقتصادی و تحریک اجتماعی استفاده می‌کند حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در همایش توجیهی روحانیون، مسئولان و هادیان سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان و بالاخص استکبار را به هم ریخت. به همین دلیل است که آن‌ها کینه کرده و به دنبال انهدام انقلابند و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهند.

وی با اشاره به این که دشمنان بار‌ها به صراحت اشاره کرده‌اند که به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، به عنوان مثال به اظهارات جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمنان این بوده که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند.

نماینده، ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: ما معتقدیم که دشمن در رسیدن به هدف خود موفق نمی‌شود. آن‌ها اگر می‌توانستند یک روز زودتر نظام اسلامی را تغییر دهند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند؛ اما آن‌ها چهل سال است به لطف خدا سر کار هستند و تا آخر هم سر کار خواهند ماند.  ادامه مطلب ...