تصاویری از فرزندان شهدا در آغوش رهبر انقلاب

در این خبر تصاویری از فرزندان شهدای مدافع حرم در آغوش رهبر انقلاب را مشاهده می کنید، این تصاویر در حاشیه دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانی با رهبر انقلاب گرفته شده است.

تصاویری از فرزندان شهدا در آغوش رهبر انقلابجمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانی به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات، با رهبرانقلاب دیدار کردند.

در ادامه می توانید تصاویری از فرزندان شهدای مدافع حرم در آغوش رهبر انقلاب را مشاهده می کتید.  ادامه مطلب ...

دریادار جعفری تهرانی: پیشرفت‌های کشور را مدیون خون شهدا هستیم

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: ناو گروه‌هایی را که تا به امروز به آب‌های آزاد اعزام کرده‌ایم، تجهیزاتی را که ساخته‌ایم را مدیون خون شهدا هستیم و خانواده‌های شهدا با تحمل سختی‌ها ادامه دهنده راه شهدا هستند.

امیر دریادار جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در ضیافت افطار خانواده شهدای نداجا اظهار داشت: اگر شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس نبودند هیچ یک از این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد، پیروز ۷ آذر ۵۹ که با تدبیر امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت حاصل این دلاورمردی ها است.

وی افزود:مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی، تلاش برای بازپس گیری، اسکورت کاروان‌های تجاری در دفاع مقدس که به گفته فرمانده کل قوا اگر آن اسکورت‌ها نبود کشور دچار مشکل می‌شد، همه این‌ها نتیجه جانفشانی‌هایی است که دلاور مردان نداجا انجام داده اند.

دریادار جعفری تهرانی افزود:عزیزان، ما بر سر سفره الهی هستیم و افتخار می‌کنیم که ۳۰ روز بر سر این سفره متنعم هستیم و چه سعادتیست اگر تا رستاخیز بر سر سفره خداوند باشیم، شهدا تا رستاخیز بر سر سفره خداوند متنعم هستند.

معاون هماهنگ کننده نداجا خاطر نشان کرد:ناو گروه‌هایی که ما تا به امروز به آب‌های آزاد اعزام کرده ایم، تجهیزاتی را که ساخته ایم و ... همه را مدیون خون شهدایمان هستیم و خانواده‌های شهدا با تحمل سختی‌ها ادامه دهنده راه شهدا هستند.

امیر قربانی: پرتاب موشک‌های سپاه دشمن را دستپاچه کرده است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز با پرتاب چند موشک که بخش کوچکی از توان دفاعی نیرو‌های مسلح است دشمن دستپاچه شده است.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه همایش هوانیروز و عملیات بیت المقدس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران بعنوان جزیره امن شناخته می‌شود، اظهار داشت: کشورمان به برکت وجود مقام معظم رهبری و رزمندگان دلیر این سرزمین از امنیت مطلوبی برخوردار است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اقدام موشکی علیه تروریست‌ها افزود: امروز با پرتاب چند موشک که بخش کوچکی از توان دفاعی نیرو‌های مسلح است دشمن دستپاچه شده است.

وی گفت: نیرو‌های مسلح با وحدت در کنار هم حضور دارند و با رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام داشته‌اند شاهد زمین‌گیر شدن گروهک‌های تروریستی بودیم.

امیر قربانی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: هوانیروز از همه رزمندگان نیرو‌های مسلح در ماموریت‌ها پشتیبانی می‌کند و در آمادگی کامل بسر می‌برد.

شورای نگهبان از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تکفیری داعش تقدیر کرد

شورای نگهبان در پیامی از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تکفیری داعش تقدیر کرد.

شورای نگهبان شورای نگهبان در پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت مجازات گروهک تکفیری و تروریستی داعش، موجب خشنودی و شادی دل‌های مؤمنان و آحاد ملت ایران گردید.

شورای نگهبان با سپاس از این اقدام غیورانه، از خداوند متعال برای قوای مسلح کشور عزیزمان، توفیق روزافزون در دفاع از کیان اسلامی را مسئلت دارد.