ماجرای ترور ناکام سردار سلیمانی چه بود؟ + فیلم

از زبان صادق خرازی بشنوید چگونه و چه کسانی میخواستند سردار حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند.

ماجرای ترور ناکام سردار سلیمانی چه بود + فیلم سردار حاج قاسم سلیمانی سردار و فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران بارها مورد تهدید ترور از سوی بدخواهان نظام اسلامی قرار گرفته است.
 
از جمله این تهدید ها به طرح ترور حاج قاسم توسط سنای آمریکا ، رژیم صهیونیستی  و حتی رژیم متوهم امارات و جانیان داعش می توان اشاره کرد . 
 
 اما صادق خرازی دیپلمات باسابقه کشورمان در بیان خاطره ای از ترور ناکام حاج قاسم سلیمانی توسط گروهک منافقین پرده برداشت.
 
در این خاطره سردار دوست داشتنی ما فقط چند قدم تا شهادت فاصله داشت. 
 
فیلم خاطره صادق خرازی را در ادامه مشاهده میکنید.
 
 
 
 
 

امانوئل مکرون قدرت را در دست گرفت/ اولاند کاخ الیزه را ترک کرد

مراسم تحلیف امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور منتخب فرانسه، در کاخ ریاست‌جمهوری این کشور برگزار شد.

 شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: امانوئل مکرون -رئیس جمهور منتخب فرانسه- برای تحویل گرفتن ریاست‌جمهوری فرانسه از فرانسوا اولاند –رئیس‌جمهور کنونی این کشور- وارد کاخ الیزه شد.

طبق اعلام وزارت کشور فرانسه، مکرون در انتخابات هفته گذشته با کسب 66.06 درصد آراء صحیح مأخوذه، رسماً به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب شد.

دقایقی پس از خاتمه فرآیند انتقال قدرت، اولاند کاخ الیزه را برای همیشه ترک کرد. وی طبق قانون می‌توانست برای یک دوره 5 ساله دیگر نامزد ریاست جمهوری فرانسه شود اما کاهش محبوبیت شدید او در ماه‌های آخر ریاست‌جمهوری باعث شد به همان یک دوره اکتفا کند. 

امانوئل مکرون برای برگزاری مراسم تحلیف وارد کاخ الیزه شد

امانوئل مکرون برای برگزاری مراسم تحلیف وارد کاخ الیزه شد

امانوئل مکرون برای برگزاری مراسم تحلیف وارد کاخ الیزه شد

امانوئل مکرون قدرت را در دست گرفت/ اولاند کاخ الیزه را ترک کرد
همسر امانوئل مکرون (بانوی جدید فرانسه) در کاخ ریاست‌جمهوری

گنج زاده طلا گرفت و قوی ترین کاراته کای بازیهای کشورهای اسلامی شد

سجاد گنح زاده با شکست حریف قدرتمند ترکیه ای دومین مدال طلای کاروان کاراته ایران در بازیهای کشورهای اسلامی را بدست آورد.

گنج زاده طلا گرفت و قوی ترین کاراته کای بازهای کشورهای اسلامی شدبه نقل از فدراسیون کاراته در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی امروز سجاد گنج زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم به روی تاتامی رفت و موفق شد به مدال طلا دست یابد.

او در فینال مقابل حریف قدرتمند ترکیه ای انیس ارکان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی شد.ارکان دارنده چندین مدال رنگارنگ از رقابتهای اروپایی و مدال طلای جهانی سال 2012 و 2014 است.

گنج زاده پیش از رسیدن به فینال در گام‌نخست با طارق حمدی دارنده طلا جوانان جهان در سال 2015 و طلا امیدهای آسیا 2016 از عربستان دیدار کرد و با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید.

سپس موفق شد هندور سلیم از اندونزی را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

و در مبارزه سوم مقابل آسیمان قربانعلی از کشور میزبان دارنده طلا و برنز امیدهای اروپا وهمچنین یک طلا، 1 نقره و 3 برنز از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان قرار گرفت و 5 بر 4 این حریف را شکست داد و فینالیست شد.

لوموند: قاسم سلیمانی، "چگوارای ایران" است

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی سردار "قاسم سلیمانی" را قوی‌ترین مرد خاورمیانه معرفی کرد.

 روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی با نام "قاسم سلیمانی، چه گوارای ایرانی"، به تمجید از فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران پرداخت و نوشت: سردار قاسم سلیمانی در زمان جنگ ایران و عراق با فنون نظامی آشنا شد و با وجود گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی و حدود 30 سال از پایان جنگ، همچنان در حال خدمت به کشورش است. 

لوموند سپس به سفر مهم 17 ماه پیش سردار سلیمانی به روسیه اشاره کرد که رسیدگی به اوضاع سوریه محور اصلی آن بود.

این روزنامه فرانسوی در ادامه نوشت: قاسم سلیمانی توانمندترین مرد خاورمیانه است که در جنگ ایران و عراق حضوری فعال داشت و فنون نظامی بسیاری را آموخت و از آن زمان تاکنون همیشه با جنگ زندگی کرده است.

وی با سرنگونی دیکتاتوری "صدام حسین" به عراق رفت و پس از آن به نبرد در جبهه‌های سوریه اعزام شد. او با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی، همچنان در حال خدمت‌رسانی در جبهه‌های جنگ است. وی نخستین بار در سال 1980 میلادی و برای دفاع از انقلاب اسلامی جوان و تازه شکل گرفته ایران پا به عرصه مبارزه گذاشت و اکنون 37 سال است که لباس رزم به تن دارد.

لوموند در بخش دیگری از این گزارش به نقش تاثیرگذار سردار سلیمانی در ارتباط با کشورهای مختلفی مانند سوریه، عراق و لبنان اشاره کرد و به نقل از "علی ادیب"، یکی از رهبران شیعه عراق، نوشت: قاسم سلیمانی برای حفاظت از جمهوری اسلامی در برابر داعش و سایر گروه‌های تروریستی می‌جنگد و انگیزه وی از این نبرد بیش از آنکه ملی باشد، مذهبی است.

لوموند در پایان نوشت: ژنرال دو ستاره ایرانی با صبر و شکیبایی خاور دور و خاور نزدیک را به یکدیگر متصل و محور مقاومت را در منطقه مستحکم کرد. او از طریق عراق، سوریه و لبنان توانست ایران را به دریای مدیترانه متصل کند.