وزیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

وزیر دفاع از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در متن پیام امیر حاتمی آمده است: به طور حتم، اعتماد بالای نمایندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ایمان لایزال الهی و تحت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و حمایت ریاست محترم جمهور و سایر همکارانم در دولت دوازدهم در ایفای نقش بازدارندگی فعال و تلاش حداکثری برای اهبرد دفاع همه‌جانبه از پشتیبانی تمامی مولفه‌های موثر بهره‌مند شده و تامین منافع و امنیت ملی در بالاترین سطح ممکن استمرار یابد.

امیدواریم که ابراز محبت‌ها و حمایت‌های شما نمایندگان گرامی در فرآیند گفت‌وگوها و جلسات منتهی به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اینجانب که مسئولیت قانونی، اعتقادی و جهادی را برایم مضاعف نمود، با تداوم تعامل موثر، حفظ و تقویت شود تا همواره همگام با هم به سوی آرمان‌های متعالی پیش رویم.

توفیق روزافزون ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی و اعضای محترم هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سایر کمیسیون‌ها و یکایک شما نمایندگان پر تلاش مجلس شورای اسلامی را از خدواند متعال مسئلت می‌نماییم.

امیرسرتیپ حیدری: گرایش فکری در ارتش فقط ولایتمداری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: گرایش فکری در ارتش فقط ولایتمداری است و شما به عنوان یک نظامی حق انتخاب گرایش‌های فکری دیگر را ندارید.

گرایش فکری در ارتش فقط ولایتمداری است امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه های افسری ارتش در مرکز درجه داری جواد الائمه (ع) گفت: کلید واژه انتخاب نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارد، در این زمینه اگر در تاریخ، واقعه عاشورا را بنگریم، خواهیم دید عده ای با انتخاب خود در کنار امام حسین (ع) قرار گرفتند و تا امروز از آن ها به نیکی یاد می شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بیان داشت: شما دانشجویان در جوانی انتخاب کردید که لباس مقدس سربازی ارتش امام زمان (عج) را بر تن کنید و این انتخاب برای شما رستگاری را به ارمغان خواهد آورد، همچنان که پیشکسوتان شما در ارتش جمهور اسلامی ایران همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهد بابایی و..این انتخاب را انجام دادند و در تاریخ وطن جاودانه شدند.

وی اضافه کرد: فرماندهان شما افراد نمونه و دارای منزلت اجتماعی هستند، در آینده شما نیز انتخاب های مهمی را پیش رو دارید که اگر درست و در مسیر حق باشد باعث موفقیت و پیشرفت شما خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش پوشیدن لباس سربازی را برای دانشجویان افتخار دانست و گفت: شما با انتخاب زیبای خود سربازی ولایت را پذیرفته اید و ان شاالله مسیر ولایت بهترین راه و روش برای شما خواهد بود.

امیر سرتیپ حیدری افزود: یکی از موارد بسیار مهم که باید مدنظر شما دانشجویان قرار گیرد، گرایش فکری در ارتش فقط ولایتمداری است و شما به عنوان یک نظامی حق انتخاب گرایش های فکری دیگری را ندارید و فقط باید از خط ولایت پیروی کنید.


فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک یه دانشجویانی که لباس مقدس سربازی را به تن کرده اند، گفت: شما جوانان آینده ارتش هستنید و باید در مسیر ایجاد امنیت و ثبات کشور گام بردارید.

حبیبی: مذاکره با آمریکا مثل گذشته بی‌فایده است

دبیر کل حزب موتلفه گفت: مذاکره با آمریکا مثل گذشته بی فایده است و برخی از مسئولان دستاورد قابل اعتنائی از برجام بدست نیاوردند.

مذاکره با آمریکا مثل گذشته بی فایده است/ شهید حججی یک پدیده کم نظیر در تاریخ مقاومت ملت ایران استمحمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه در پایان نشست دبیران حزب متبوعش، با بیان اینکه رئیس جمهور گفته است تحریم‌های هسته‌ای برداشته شده است و اگر بخواهید همه تحریم‌ها برداشته شود باید اجازه دهید مذاکره کنیم، اظهار کرد: این حرف با مطالبی که خود آقای روحانی راجع به بی اعتمادی به آمریکا بیان کرده‌اند در تضاد است. از طرفی تا آنجا که ما سراغ داریم مسئولان بانک مرکزی و انرژی اتمی و برخی دیگر از مسئولان برجام دستاورد قابل اعتنائی نداشته اند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور دو سال پیش گفته بودند ما چیزی را امضاء نمی‌کنیم مگر اینکه در همان روز همه تحریم‌های اقتصادی مالی و بانکی لغو شود پس چرا تاکنون لغو نشده است؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: تجربه کودتای ۲۸ مرداد و جنایات آمریکا در ایران هر سیاستمدار دلسوزی را به این فکر می‌اندازد که به فکر منافع ملت و مصالح ملی باشد. چرا باید با این عبرت‌های تاریخی حرفی زد که بیشتر به یک سراب شبیه است.

حبیبی با اشاره به نحوه بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان به عنوان مخالف ثبت نام کردند اما سخنانشان در موافقت با وزیر مربوطه بود؛ آنها با این کار فرصت نقد مشفقانه را از دیگر نمایندگان گرفتند. این روش قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه امروز مردم در زندگی خود تحولی اساسی می‌خواهند، گفت: آنها خواستار پاسخگویی دولت به مطالبات خود به ویژه در حوزه معیشت، اقتصاد و اشتغال هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: از امروز وزرای محترمی که از مجلس رای اعتماد گرفته‌اند، باید در حوزه اقتصاد به سوال مردم و نمایندگان ملت پاسخ‌های قانع کننده‌ای بدهند.

حبیبی تصریح کرد: در حال حاضر رکود چتر خود را در بازار و بنگاه‌های اقتصادی بگونه‌ای پهن کرده است که صدای هر تولید کننده و توزیع کننده‌ای را در آورده است. امروز بهمن نقدینگی بی سابقه همه چیز را می‌بلعد و چشم‌انداز روشنی از رونق اقتصادی بدست نمی‌دهد. دولت و وزرا باید از فرصت رای اعتماد استفاده کرده و مردم را به آینده امیدوار کنند.

حبیبی در ادامه با اشاره پدیده شهید حججی در عصر ما گفت: استقبال مردم مشهد، قم، تهران از خانواده شهید حججی نشان داد این شهید یک پدیده کم نظیر در تاریخ مقاومت ملت ایران است. او با وصیت‌نامه ارزشمند خود نشان داد که آگاهانه و عارفانه قدم به قتلگاهی گذاشت که امام حسین (ع) در روز عاشورا مقتدای این کرامت نجات‌بخش در تاریخ بشر است.

وی با تجلیل از خانواده شهید حججی تصریح کرد: خانواده شهید حججی در چند روز گذشته تصویری از خود نشان دادند که می‌تواند الگوی خانواده‌های شهدای حرم باشد. همسر وفادار او زینب‌وار سخن گفت. پدر و مادر او حق خون او را ادا کردند و مردم هم انصافاً قدرشناسی نمودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به عملیات داعش در اسپانیا اظهار کرد: سهم مردم اروپا از داعش، قتل و غارت و کشتار است و سهم سرمایه‌داران و دولتهای اروپایی و آمریکایی دلارهای نفتی است که از عربستان می‌رسد. امروز این رویکرد در اروپا تبدیل به یک روش شده است. بالاخره روزی مردم به این سهم و سهامداری اعتراض می‌کنند و تکلیف گروهک خونخوار و تروریستی داعش را روشن کرده و سیاستمداران خود را نیز مجازات می‌کنند.

حبیبی در پایان ضمن ستایش پیروزی‌های مقاومت در سوریه، لبنان و عراق علیه گروه‌های تروریستی، گفت: ما به پایان حیات داعش نزدیک می‌شویم و در این تردید نداریم.

با تصویب سرلشکر صالحی؛ جانشین جدید فرمانده نیروی هوایی ارتش منصوب شد

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد.

انتصاب جانشین جدید فرمانده نیرو هوایی ارتش طی حکمی بنا به پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و تصویب امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده سابق این نیرو، به سمت جانشین فرماندهی نهاجا منصوب شد.

همچنین از سوی فرمانده نهاجا، امیر سرتیپ دوم محمدقراباغی به سمت معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

امیر سرتیپ دوم محمد قراباغی پیش از این سمت هایی نظیر معاون عملیات نیروی هوایی ارتش، فرماندهی مجتمع اوج نهاجا، فرماندهی پایگاه شهید اردستانی امیدیه، جانشین فرمانده پایگاه شهید لشکری و معاونت عملیات این پایگاه را عهده دار بوده است.