سفیر سوریه در روسیه: ابوبکر بغدادی زخمی شده است

سفیر سوریه در مسکو گفت سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش زخمی شده است و پیش بینی می شود به زودی به هلاکت برسد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، سفیر سوریه در روسیه گفت سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش زخمی شده است و پیش بینی می شود به زودی کشته شود. 
شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم» به نقل از ریاض حداد، سفیر سوریه در مسکو، این خبر را منتشر کرد.

خبرهای خوش برای سربازان غایب و دانشجویان /بانک‌های پرداخت‌کننده وام سربازی مشخص شدند

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خبرهای خوشی رابرای دانشجویان و سربازان غایب اعلام کرد.
خبرهای خوش برای سربازان غایب و دانشجویان / بانک‌های پرداخت‌کننده وام سربازی مشخص شدند
سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت جریمه سربازی اظهار داشت: دور جدید ثبت‌نام‌ها از 1 خرداد ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 10 هزار نفر در طرح پرداخت جریمه سربازی ثبت نام کرد‌ه‌اند که البته در ابتدا به دلیل مشکلات سامانه پلیس + 10 روند نام‌نویسی به کندی صورت می‌گرفت اما در چند روز اخیر سرعت ثبت‌نام‌ها بیشتر شده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه جریمه‌ها بر حسب ماه برآورد می‌شود قطعا مشمولان غایب که زودتر ثبت نام کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد. 

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اصلاحیه جدید طرح پرداخت جریمه سربازی اذعان داشت: بنا بر تصمیم ستاد کل کسانی که تا پایان اسفند 95 دارای 8 سال غیبت باشند می‌توانند در طرح پرداخت جریمه اقدام کنند. (در گذشته کسانی که تا پایان اسفند 94، 8 سال غیبت داشتند می‌توانستند برای پرداخت جریمه سربازی اقدام کنند.) 
ادامه مطلب ...

لحظه به لحظه با عملیات ضد تروریستی ارتش عراق؛ 50 درصد فلوجه در دست نیروهای عراقی/ بیمارستان فلوجه محاصره شد

نیروهای عراقی در ادامه موفقیت های خود، فرمانداری فلوجه را در استان انبار آزاد کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛شبکه تلویزیونی المنار درخبری فوری اعلام کرد، نیروهای عراقی فرمانداری فلوجه را در استان الانبار آزاد کردند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان فرمانداری بر افراشتند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری اعلام کرد نیروهای پیاده از لشکر 17، موفق شدند محله عرسان در فلوجه را به طور کامل آزاد کنند و امنیت را در ساحل رود فرات درمنطقه عامریه فلوجه برقرار نمایند.

العالم همچنین اعلام کرد نیروهای مشترک عراقی محله نزال را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کرده و با این کار، بیش از پنجاه درصد از شهر فلوجه را به تصرف خود درآوردند.
 
ادامه مطلب ...