چرا مامور مخفی "سیا" نقشه کودتا در ایران را کشید+ تصاویر

63 سال پیش در چنین روزی سازمان مخفی اطلاعات انگلیس و آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا با کمک عوامل داخلی طرفدار محمدرضا پهلوی کودتایی علیه نخست وزیر وقت ایران برنامه‌ریزی و اجرا کردند که برای چند دهه جنبش عدالت و استقلال خواهی در ایران را به تعویق انداخت.

در 28 مرداد سال 1332 کیم روزولت مامور مخفی اداره اطلاعات آمریکا (سیا) نقشه کودتایی که با همکاری اداره اطلاعات مخفی انگلیس و جمعی از افسران مخالف دولت و عوامل محمدرضا پهلوی طرح ریزی شده را به اجرا در آورد و دولت مصدق که برای ملی کردن صنعت نفت حاضر به سازش با انگلیس نشده بود را از قدرت ساقط کرد.


ف

ادامه مطلب ...

پنچه گرگ بر آینه‎ای شکسته؛ نقاب حقوق بشر غرب در رهن "تفاله‎های رجوی"

یکی از اقدامات منافقین در دو دهه اخیر تلاش برای پاکسازی فضای مجازی از ماهیت تروریستی‎ خود بوده است.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تأسیس حکومت جمهوری اسلامی، برخی از گروه‌ها و مکاتب منحرف فکری به دنبال سهم‎خواهی و به تعبیر بهتر در پی مصادره انقلاب اسلامی ایران برآمدند.

 نظامی که با پیام برابری و برادری و در جهت وحدت آحاد مردم شروع به کار کرد؛ متأسفانه با تحرکات و اقدامات ناجوانمردانه اندیشه‌های باطل و الحادی، شیرینی پایان نظام ستم‎شاهی در ایران را با تلخ کامی مواجه ساخت. گروهک‌هایی به ظاهر روشن‎اندیش که عاقبت در سیاه چاله‎های تاریخ عبرت انگیز معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران مدفون گردیدند.

پنچه گرگ بر آینه‎ای شکسته؛ نقاب حقوق بشر غرب در رهن

 ایادی استکبار که استقرار جمهوری اسلامی ایران را بر نتافتند به راه اندازی خط ترور و به خیال موهوم خویش دست به پاک‎سازی عناصر انقلابی و حزب‌اللهی نظام زدند. محال است مردم سرزمینمان، جنایات و قساوت قلب عده‌ای نخاله نظام سلطه را در خیابان‌های تهران و سایر شهرهای کشورمان از یاد ببرند. حتی اگر امروز هم که نوچه‌های مریم رجوی بیوه عفریت مسعود، درصدد امحای لکه‌های ننگین از بایگانی خون‎بار گروهک تروریستی منافقین باشد. 
 
ادامه مطلب ...

شیطنت و بدعهدی آمریکا مانع برجام

عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس:


تحریم‌ها "روی کاغذ" برداشته شده/ مشکل در "میدان اجراست"/ شیطنت و بدعهدی آمریکا مانع برجام


عباس عراقچی

رئیس ستاد اجرایی برجام می‌گوید که تحریم‌ها روی کاغذ برداشته شده و مشکل الآن در میدان اجراست و شیطنت و بدعهدی آمریکا نیز از موانع و مشکلات برجام است

دستگیری ۶ تروریست و هلاکت ۳ تکفیری دیگر در ۲ نقطه از استان کرمانشاه


هلاکت یکی از عناصر رده‌بالای تکفیری در کرمانشاه/ دستگیری ۶ تروریست و هلاکت ۳ تکفیری دیگر در ۲ نقطه از استان کرمانشاه
 

حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در ۲ نقطه از استان کرمانشاه با گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و ۴ نفر از آنها را به هلاکت رساندند و ۶ نفر دیگر هم دستگیر شدند.