شلیک موشک بالستیک یمنی‌ها به پایگاه نظامی سعودی در نجران

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک را به پایگاه نظامی سعودی در جنوب عربستان شلیک کرد.

شلیک موشک بالستیک یمنی‌ها به پایگاه نظامی سعودی در نجران ارتش یمن بامداد شنبه 27 مردادماه از شلیک یک فروند موشک بالستیک به پایگاه نظامی سعودی در جنوب عربستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز یک موشک بالستیک از نوع «بدر۱» را به پایگاه نظامی سعودی در نجران شلیک کرد.

عملیات جنگنده‌های عراقی علیه داعش در داخل اراضی سوری

فرماندهی عملیات مشترک عراق از انجام عملیات جنگنده های ارتش این کشور علیه تروریست های داعش در داخل اراضی سوری خبر داد.

عملیات هوایی جنگنده‌های عراقی علیه داعش در داخل اراضی سوریفرماندهی عملیات مشترک عراق شنبه 27 مردادماه اعلام کرد که جنگنده های ارتش این کشور عملیاتی را علیه تروریست های تکفیری داعش در اراضی سوری انجام داده اند.

بر اساس این گزارش، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرده است که این عملیات به وسیله جنگنده های «F۱۶» انجام شده است.

این نهاد نظامی عراقی تأکید کرد که به دنبال این حمله مواضعِ بمباران شده به طور کامل تخریب شده و شماری از تکفیری های داعش کشته و زخمی شدند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرده است که طبق اطلاعات نهادهای امنیتی عراق، تروریست های کشته شده به دنبال انجام عملیات های خرابکارانه در داخل اراضی عراق بوده اند.

شهید و زخمی بر اثر گلوله‌باران منازل شهروندان در شهر مرزی شدا در یمن

اقدام نظامیان سعودی در گلوله‌باران منازل شهروندان در شهر مرزی شدا در استان صعده یمن، به شهادت یکی از شهروندان و زخمی شدن سه نفر منجر شد.

۴ شهید و زخمی بر اثر گلوله‌باران منازل شهروندان در شهر مرزی شدا در یمنشبکه تلویزیونی المسیره در خبری اعلام کرد اقدام نظامیان سعودی در گلوله باران منازل شهروندان در شهر مرزی شدا در استان صعده یمن، به شهادت یکی از شهروندان و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.

هلاکت ۱۴۰ مزدور در شهرستان «دریهمی» یمن

وزارت دفاع یمن از هلاکت ۱۴۰ مزدور در دو روز گذشته در دفع حمله متجاوزان و مزدوران آنان به شهرستان دریهمی در استان الحدیده خبر داد.

هلاکت ۱۴۰ مزدور در شهرستان «دریهمی» یمن/ ۵۰ دستگاه خودروی زرهی متجاوزان منهدم شد به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، متجاوزان و مزدوران آنان به جنایات نسل کشی و کوچ اجباری ساکنان شهرستان ساحلی «دریهمی» در استان الحدیده یمن از طریق حملات شدید هوایی، دریایی، موشکی و توپخانه ای ادامه می دهند.

 وزارت دفاع یمن از هلاکت 140 مزدور در دو روز گذشته در دفع حمله متجاوزان و مزدوران آنان به شهرستان دریهمی در استان الحدیده یمن خبر داد و اعلام کرد 236 مزدور دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت دفاع یمن در بیانیه ای افزود بیش از 50 دستگاه خودروی زرهی و نظامی از جمله خودروهای زرهی ساخت آمریکا موسوم به «اشکش» منهدم شده است.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد متجاوزان و اشغالگران با پشتیبانی شدید هوایی تلاش کردند از سه محور به شهرستان دریهمی حمله کنند، اما شکست خوردند.