روند ساخت ناوشکن سهند بیشترین پیشرفت را داشته است

به گزارش صدخبر؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری کارکنان نداجا که در رواق دارالهدایه در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: مهمترین مأموریت نیروی دریایی حفظ مرزهای آبی و حفظ منافع کشور در دریاها است.
 
وی افزود: وقتی دزدان دریایی ناامنی ایجاد می‌کنند موظف هستیم مقابل آنها بایستیم تا آسیبی به کشورمان وارد نشود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد صورت گرفته در بحث مقابله با دزدان دریایی خاطرنشان کرد: طی 7 سال گذشته 2500 کشتی سالم عبور کردند و به دنبال دستگیری دزدان دریایی نیستیم بلکه تنها هدفمان دور کردن آنها از مرزهای آبی کشور و مزاحمت‌هایشان است.
 
سیاری تصریح کرد: آخرین ناوشکن‌ها پیشرفت‌های خوبی از 10 تا 90 درصد داشتند که بالاترین آن مربوط به ناوشکن سهند بوده است.

دشمن باید بداند هیچ راه نفوذی در کشور ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم  گفت: توصیه تقوا به این معنا نیست که تقوا وجود ندارد بلکه به این معنا است که تقوا را باید حفظ کرد، شیطان در کمین تقوا بوده و باید با دشمنان تقوا مقابله کرد.

آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی و تضعیف نیروهای ارزشی در کشور است و تا مردم با توجه به هدایت‌های رهبری نقشه نفوذ دشمن در کشور در آستانه انتخابات را برملا می‌کنند.

برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس منابع مالی تروریسم در آفریقا هستند

رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی نوشت: بخشی از منابع مالی گروه های افراطی در آفریقا از سوی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تامین می شود.

منشأ پیدایش داعش آمریکا و متحدانش هستند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش به وسیله کسانی ایجاد شده است که‌ آمریکا آنها را در عراق و افغانستان برای مدتی به زندان انداخته بود ولی بعدا آنها را آزاد کرد.

پوتین با رهبر معظم ایران دیدار خواهد کرد

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: کرملین اعلام کرد "ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور روسیه در سفر به تهران با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران دیدار خواهد کرد. 
ولادیمیر پوتین قرار است در سفر خود به تهران همچنین با دکتر "حسن روحانی،" رئیس‌جمهور ایران دیدار کند.



 
پوتین روز دوشنبه به تهران سفر خواهد کرد.