هلاکت شماری از تروریست‌ها در حومه حماه و پیشروی ارتش سوریه

ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه شمالی استان حماه ادامه داد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

هلاکت شماری از تروریست‌ها در حومه حماه و پیشروی ارتش سوریه به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در عملیاتی متمرکز، عناصر یک گروه از تروریست‌های جبهه النصره را هنگام مخفی شدن در اطراف شهرک الجنابره در حومه شمالی استان حماه هدف قرار داد.

خبرنگار سانا گزارش داد در این عملیات عناصر تروریستی از جمله خالد التیبانی ملقب به ابوعمر الدمشقی -که از تروریست‌های بارز این منطقه بود-به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه روز گذشته نیز تروریست‌های کتاب العزه را در اطراف شهرک المصاصنه مورد حمله قرارداد.

از سوی دیگر، تروریست‌های حزب الترکستانی زیرساخت‌های استان حماه را بار دیگر مورد هدف قرار دادند و بخش‌های سالم مانده پل روستای التوینه را با کارگزاری مقادیری مواد منفجره در ۲ کیلومتری حومه شمالی استان تخریب کردند.

حمله توپخانه ای ارتش اسرائیل به شرق نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه یکی از پایگاه های مقاومت فلسطین در شرق غزه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.

حمله توپخانه ای ارتش اسرائیل به شرق نوار غزهحملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه پایگاه های نیروهای مقاومت فلسطین همچنان ادامه دارد به طوری که شاهدان عینی اعلام کرده اند که شامگاه گذشته 23 شهریورماه تانک‌ های ارتش رژیم صهیونیستی یکی از این پایگاه ها را در شرق غزه هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده است.

این حمله تلفات جانی در پی نداشت.

گفتنی است که در تظاهرات بازگشت روز جمعه در نوار غزه سه فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

هلاکت ۹ تن از نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی در نجران

شبکه تلویزیونی المیادین از ناکام ماندن حمله نظامیان ائتلاف سعودی به «جبل السدیس» در نجران و هلاکت ۹ نفر از آن‌ها خبر داد.

هلاکت ۹ تن از نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی در نجران شبکه تلویزیونی المیادین از شکست حمله نظامیان ائتلاف سعودی به «جبل السدیس» در نجران خبر داد. در ضد حمله نیروهای یمنی 9 نظامی سعودی به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

زمزمه‌های کودتا در دولت ترامپ

یک مقام ارشد دولت آمریکا می‌گوید یک گروه «مقاومت» علیه ترامپ در کاخ سفید وجود دارد که حتی به مسئله عزل رئیس‌جمهور هم فکر کرده‌اند.

به محض جدی شدن حضور دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی در آمریکا، کارشناسان داخلی این کشور شروع به معرفی ترامپ به عنوان یک سیاستمدار تازه‌کار به مردم آمریکا کردند. در این میان، بسیاری از کارشناسان و حتی برخی سیاستمداران آمریکایی، از واژه «دلقک» برای توصیف ترامپ استفاده کردند که نشان می‌داد، یا ترامپ را جدی نگرفته‌اند و یا رفتارها و مواضع او را خلاف عقل و منطق می‌دانند. صرف‌نظر از این‌که دلیل انتساب واژه «دلقک» به ترامپ چه بوده، به نظر می‌رسد این توصیف درباره ترامپ خیلی هم بی‌جا نیست.

ماجرای کودتا در دولت ترامپ چیست؟  ادامه مطلب ...