سردار کارگر: سند ملی راهیان نور با تصویب از سوی مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود

سند ملی راهیان نور با تصویب از سوی مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شودرئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: سند ملی راهیان نور بود پس از انجام اصلاحات و تصویب مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود.

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست سالانه هیئت امنا این بنیاد اظهار کرد: گزارش‌هایی در مورد بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نمایشگاهی که مربوط به دستاورد‌های پنج ساله بود، ارائه شد.

سردار کارگر بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که در این جلسه انجام شد موضوع سند ملی راهیان نور بود که پس از انجام اصلاحات و تصویب مقام معظم رهبری در کشور اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مهم که مورد بحث قرار گرفت نظارت بر آثار تاریخی و ادبی بود که این کار بر عهده بنیاد حفظ و نشر آثار مقدس است.

سردار کارگر گفت: در این نشست بودجه سال ٩٦ مورد بررسی قرار گرفت و بودجه سال ٩٧ تصویب شد همچنین معاون آموزش و پژوهش نیرو‌های مسلح نیز به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت امنا انتخاب شد.

وی با اشاره به نشست دوم در مورد موضوع باغ موزه دفاع مقدس و تغییر آن به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهرداری تهران و شورای شهر برای تحقق این امر همکاری خوبی را داشته اند و هر علی رغم کمبود بودجه سعی کردند بودجه باغ موزه نسبت به روال سال‌های گذشته ثابت بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.