اطلاعیه وزارت اطلاعات به مناسبت یوم الله 22 بهمن

وزارت اطلاعات به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

توطئه‌های مستمر استکبار جهانی هرگز نتوانسته خللی در عزم و اراده پولادین ملت ایران وارد کندوزارت اطلاعات درباره راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر

ملت سلحشور و قهرمان میهن اسلامی! اکنون در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه ) را جشن می‌گیریم که دسیسه‌ها و توطئه‌های مستمر استکبار جهانی ،صهیونیسم بین الملل و دست نشاندگان منطقه ای آنها هرگز نتوانسته است کوچکترین خللی در عزم و اراده پولادین تان وارد کند و چه با شکوه است با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی ) در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن شانه به شانه در حفظ ارزش‌های والای این نظام مقدس الهی پای فشرده و حماسه ی جاودان دیگری خلق نماییم و بر جهانیان این پیام رسا را گوشزد کنیم که امنیت پایدار ،دستاورد سترگ شهدای گلگون کفنی است که به تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) این میراث گرانسنگ را برایمان به ارمغان گذاشته‌اند، برماست که در حفظ و حراست از آن بکوشیم .

فرزندان شما ملت عزیز در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد( وزارت اطلاعات )، همپای همه‌ی اقشار ملت فهیم و بزرگ ایران فردا در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

برافراشته باد پرچم سه رنگ همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران

وزارت اطلاعات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.