راهپیمایی 22 بهمن امسال یک مرگ بر آمریکای جدی خواهد بود

راهپیمایی 22 بهمن امسال یک مرگ بر آمریکای جدی خواهد بود/ بازدارندگی به معنی واقعی کلمه را ایجاد کردیم

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فکر می‌کنم راهپیمایی امسال تبدیل به یک راهپیمایی و مرگ بر آمریکای جدی خواهد شد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در پاسخ به این سوال که نیروهای مسلح تا چه حد توانستند آرمان‌های انقلاب را محقق کنند، اظهار کرد: به اعتقاد من نیروهای مسلح از آن گروه‌هایی هستند که دین خود را به صورت کامل ادا کردند.

وزیر دفاع با بیان اینکه نیروهای مسلح حدود 220 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند ادامه داد: امروز به خوبی توانسته‌ایم تهدیدات قابل توجهی که در اطراف کشور ما وجود دارد را از مرز‌ها دور و بازدارندگی به معنی واقعی کلمه‌ را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما توانستند امنیت را به مردم ایران هدیه دهند؛ من ارزیابی خوبی از عملکرد نیروهای مسلح دارم.

حاتمی درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: با اتفاقاتی که رخ داده و دشمنی آشکار دشمنان به ویژه رئیس جمهور فعلی آمریکا و توهین وقیحانه علیه ملت؛ مردم پرشورتر و با آمادگی و مفهوم قوی‌تر در راهپیمایی امسال حضور خواهند داشت.

وزیر دفاع در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: فکر می کنم راهپیمایی امسال تبدیل به یک راهپیمایی و مرگ بر آمریکای جدی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.