اسرائیل! ما عزادار حسین (ع) نیستیم اگر تو را نابود نکنیم

استاد حوزه و دانشگاه خطاب به دشمنان اسلام گفت: اسرائیل! ما عزادار حسین (ع) نیستیم اگر تو را نابود نکنیم. به سر شهید حججی قسم ما سرهای سردمدارانتان را از تن جدا خواهیم کرد.

اسرائیل! ما عزادار حسین (ع) نیستیم اگر تو را نابود نکنیمحجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی که در محل میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: شهید حججی افتخاری برای خانواده مخلصش و سپاه پاسداران است که این سازمان توانسته بعد از سالها نور و عظمت خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه شهید حججی آرزویش بود عضو سپاه شود، گفت: معلوم می شود که سپاه ظرفیت حفظ و پرورش چنین نیروهایی را دارد باید به سپاه تبریک پفت.

حجت‌الاسلام پناهیان تأکید کرد: شهیدحججی الگویی برای نیروهای حزب اللهی شد شب و روز نمی شناخت برای اینکه برای انقلاب فعالیت کند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: ملتی که چنین شهدایی دارد به یک شرط پیروز خواهد شد، آن شرط هم این است که برای شهدایمان احترام قائل شویم.

حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه گفت: برای دفاع از اسلام افرادی مانند حججی خون خود را دادند، یکی از شهدای مدافع حرم وقتی به جبهه می‌رفت می‌گفتند از دخترت چه خبر! روزی که برای آخرین بار از او پرسیدند، گفت: من از کوثرم(نام دخترش ) عبور کردم و در نهایت همان روز شهید شد.

وی افزود: ما هرگز شهادت حججی را فراموش نمی‌کنیم، هرگز سیاستمداران خبیث آمریکا و اسرائیل را فراموش نمی‌کنیم و به خون شهید حججی قسم می خوریم تا اسرائیل را نابود نکنیم از پا نخواهیم نشست.

حجت‌الاسلام پناهیان خطاب به دشمنان اسلام گفت: اسرائیل! ما عزادار حسین (ع) نیستیم اگر تو را نابود نکنیم. اسرائیل! به سر شهید حججی قسم ما سرهای سردمدارانتان را از تن جدا خواهیم کرد. سپاهیان پاسدار! موشک‌های خود را برای نابودی اسرائیل آماده کنید.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: روزی در روزنامه های همین مملکت بعضی ها نوشتند دیگر مردم وقتی نام شهید، رزمنده و جانباز می شنوند حالشان بهم می خورد! کجا هستند آنها؟ بیایند ببینند مردم هنوز به شهدایشان افتخار می کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می گذارند.

وی بیان داشت: اگر عقبه دشمن را با توپخانه بزنیم همگی نابود می‌شوند، شهید حججی ثمره دست های بلند برای سینه زنی امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام پناهیان تأکید کرد: دسته های عزاداری معنیش این است که کاش ما بودیم و تو را یاری می‌کردیم و به معنی سازماندهی نیروهای مقاومت است و این دسته‌ها هستند که دشمنان را نابود کنند، مردم از خون حججی نمی‌گذرند وخون این شهید مظلوم تنها با نابودی داعش تمام نمی شود، بلکه با نابودی اسرائیل غاصب به پایان می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.