نابودی تروریست‌های داعش در آینده نزدیک محقق خواهد شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سرلشکر سلیمانی خبرهای راهبردی از تحولات منطقه دارند و ان‌شاءالله نابودی داعش در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

نابودی تروریست‌های داعش در آینده نزدیک محقق خواهد شدسردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال  مبنی بر اینکه سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه خبر از نابودی داعش تا سه ماه آینده داده بود، اظهار کرد: سرلشکر سلیمانی خبرهای راهبردی از تحولات منطقه دارند، ان‌شاءالله در آینده این خبر فرمانده نیروی زمینی  سپاه قدس محقق و عملیاتی خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره پیام حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی گفت: حضور گسترده مردم بیانگر این موضوع است که ملت ایران از هر نگاه، گروه و جناح سیاسی زمانی که موضوع شهید مطرح می‌شود منسجم می‌شوند.

وی با بیان اینکه ملت فارغ از هر جناح و گروهی انقلاب را قبول دارند، افزود: ملت با این حضور اعلام کردند که ما این راه را قبول داریم. این راه، راه امام حسین(ع) است و این حضور تأکیدی بر درستی این مسیر است.

سردار عراقی تصریح کرد: پیام این حضور ملت این است که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و در هر کجا که نیاز باشد آماده‌ایم تا شهید شویم و زندگی و فرزندان خود را فدای امام حسین(ع) کنیم. امروز پرچم امام حسین(ع) در دستان مقام معظم رهبری است و این ملت امروز آ‌مده تا بگوید ما به این پرچم‌داری لبیک می‌گوییم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سپاه پس از شهادت مظلومانه شهید حججی گفته بود از گروه‌های تروریستی انتقام خواهد گرفت، این عمل چگونه انجام خواهد شد، گفت: ما با ادامه دادن راه شهدا تقاص خون آنها را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: دفاع از حق و حقیقت مظلومان و مستضعفان جهان و مقابله با مستکبران وظیفه ماست و در هر جایی که استکبار حضور داشته باشد ما نیز حضور داریم.

سردار عراقی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت تا در این راستا طی یک یا دو روز کار فوق‌العاده‌ای صورت گرفت اما این ادامه دادن راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مستضعفان را وظیفه اصلی خود می‌دانیم و از مدافعان این راه حمایت می‌کنیم. امروز هم در داخل کشور و هم به صورت مستشاری در خارج از کشور نیروی زمینی سپاه مقتدرانه حضور دارند و یک امنیت پایدار را برای کشور ایجاد کردند که این امنیت حاصل تلاش شبانه‌روزی همه نیروهای انقلاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.