سردار تمیزی در حرم مطهر امام خمینی(ره)، به برکت نظام اسلامی ایران دل انسان‌های اسلام‌خواه شاد است

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز به برکت نظام اسلامی ایران دل میلیون انسان اسلام خواه شاد و فریاد آنها در جهان طنین‌انداز شده است.

به برکت نظام اسلامی ایران دل انسان‌های اسلام‌خواه شاد است
 سردار علیرضا تمیزی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس جشنواره جوان سرباز در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که صبح امروز 16 اردیبهشت در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: درود خداوند بر حدود 50 هزار شهید سرباز به خصوص سربازانی که طی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای کشور کردند. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: باید به فرماندهان نیروهای مسلح درود فرستاد که سربازان شجاع دل آموزش می‌دهند. 

وی تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی ایران دل میلیون انسان اسلام خواه شاد و فریاد آنها در جهان طنین‌انداز شده است. 

رئیس جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)با بیان این که هر کشوری برای دفاع از خود نیاز به نیروهای مسلح قوی دارد، ادامه داد: بر اساس تاریخ میان استقلال کشور و توان نیروهای مسلح رابطه مستقیم وجود دارد و هرگاه نیروی مسلح قوی باشد فکر تجاوز به کشور ضعیف شده است. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: سرباز یعنی شخصی که سر خود را برای دفاع از کشورش می‌دهد تا ملتش در آرامش باشد و این عمل سربازی نزد خداوند از عجر بالایی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری نهمین جشنواره جوان سرباز قرار داریم، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و رقابت میان سربازان است. 

رئیس جشنواره جوان سرباز درباره دلیل گردهمایی امروز گفت: امروز در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی گرد آمدید تا با آرمان‌های ایشان تجدید پیمان کنیم که در راه دفاع از کشور کوشا باشیم و برای سازندگی کشور سربازی وفادار و برای امینت ایران از هیچ کوششی دریغ نکینم. 

سردر تمیزی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امروز به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به تفکر و تجهیزات خوبی دست پیدا کرده‌ایم که باید شکرگذار بوده و از خداوند طول عمر فرماندهی معظم کل قوا را خواستار هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.