رژیم صهیونیستی و آمریکا توان حمله به ایران و لبنان را ندارند

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا توانایی حمله به ایران و لبنان را ندارند و صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند بازی و عملیات روانی است.

رژیم صهیونیستی و آمریکا توان حمله به ایران و لبنان را ندارند/ رژیم صهیونیستی با تهدید نصرالله سردرگم شده/ نابودی رژیم صهیونیستی ممکن است خیلی زودتر از 25 سال اتفاق بیفتد"حمید رضا مقدم فر" مشاور فرمانده کل سپاه  پیرامون جنگ احتمالی حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی و آمریکا اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنگ با ایران و حزب الله هراس دارند.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: رژیم صهیونیستی می داند در صورتی که به لبنان حمله کند تجربه جنگ 33روزه را دارد و می‌داند حزب الله امروز مقتدر تر از جنگ 33روزه است.
 
مقدم فر تصریح کرد: تهدیدی که دبیر کل حزب الله مطرح کردند که می‌توانند مخازن آمونیاک را در حیفا بمباران کنند؛ موجب هراس و بهم ریختگی در صهیونیست‌ها شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به خوبی می داند وقتی که سید حسن نصرالله تهدیدی را می کند هم راست می گوید و هم اقدام و عملیاتی می کند. اگر بخواهند وارد جنگ جدیدی شوند ، ممکن است به نابودی این رژیم منجر شود و تحقق نابودی رژیم صهیونیستی ممکن است خیلی زودتر از 25 سال اتفاق بیفتد.

مقدم فر تصریح کرد: "عادل الجبیر" نماینده صهیونیست‌ها و آمریکا در منطقه است و اخیرا روابط سعودی‌ها و صهیونیست‌ها گسترش یافته است.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا توانایی حمله به ایران و لبنان را ندارند و صحبت‌هایی که مطرح می کنند بازی و عملیات روانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.