آشکار شدن چهره واقعی معارضان سوری با درخواست کمک از رژیم صهیونیستی

سفر هیئتی از معارضان سوری به اسرائیل انتقادات بسیاری را برانگیخته است.
به نقل از الحیات، هیئتی از معارضان سوری از روز گذشته و با دعوت "انستیتو ترومن" در دانشگاه عبری اورشلیم به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است؛ مسأله‌ای که سبب آشکار شدن چهره واقعی معارضان سوری گردیده و اعتراضات بسیاری از دانشجویان عرب را نیز برانگیخته و این اقدام را نوعی مشروعیت‌بخشی به رژیم صهیونیستی قلمداد کرده‌اند.

طبق اعلام روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، "عصام زیتون" از اعضای ارتش آزاد سوریه و "سیروان کاجو"  یکی از خبرنگاران کرد سوری، ریاست این هیئت را در سفر به سرزمین‌های اشغالی برای گفتگو در خصوص بحران سوریه برعهده دارند. سفر این هیئت انتقادات بسیاری را برانگیخته است. یکی از دانشجویان عرب در خصوص سفر این هیئت سوری به سرزمین‌های اشغالی گفت: "ما هر روز به سبب حضور آنها (اسرائیلی ها) کشته می شویم؛ آنها نباید از اسرائیل درخواست کمک کنند."   
سیروان کاجو مدعی شد که معارضان پیشنهاد ایجاد منطقه‌ای امن در طول مرز سوریه و اسرائیل را دارند. وی همچنین از رژیم اشغالگر قدس درخواست کرد تا به ملت سوریه در ایجاد دولتی کوچک در جنوب سوریه که بتوان دور از نظام حاکم بر این کشور در آن زندگی کرد، کمک کند!

وی در ادامه مدعی شد: نقش اسرائیل تشکیل یک چتر سیاسی برای معارضان و قانع کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای یاری رساندن به ما در ایجاد یک منطقه امن و پرواز ممنوع بر فراز جولان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.