آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛ تحریم‌ها را تمدید کردند؛ آیا این نقض برجام نیست

تحریم‌ها را تمدید کردند؛ آیا این نقض برجام نیست/ جهاد و ایستادگی تنها راه نجات اسلام استآیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز، با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران و اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه این موضوع، ناقض برجام نیست، خطاب به آمریکایی‌ها اظهار داشت: تحریم‌ها تمام شد اما آن را بار دیگر تمدید کردید؛ آیا این ناقض برجام نیست؟

وی افزود: قرار نبود این کار را انجام دهید و قرار بود که اوباما این مصوبه را وتو کند. چرا تمامی حرف‌هایی که زدید را رها کردید؟

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: اما نظام جمهوری اسلامی که بر اساس عقل و دین استوار است، صداقت و امانت خود را در تمام مراحل نشان داد. دیدید شما عهد‌شکن و غیر قابل اعتمادید؟

وی اضافه کرد: این‌ها یک عده کمی هستند که گردانندگان تبلیغاتند اما شما دنیای هفت، هشت میلیاردی، چشم خود را باز کنید که چه کسی حق و چه کسی باطل است؟

خطیب موقت نماز جمعه تهران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آزادسازی حلب در سوریه از چنگال تروریست‌های تکفیری داعش اظهار داشت: حلب نقطه‌ای بود که در آن مشخص شد سفیانی و دجال چه کسانی هستند. به نظرم، دجال، به آمریکا و صهیونیست‌ها و سفیانی نیز به عرب تطبیق می‌کند. آل‌سعود و تکفیری‌ها اسلام را ابزار دست دجال قرار داده‌اند و خود را مسلمان می‌دانند.  

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه در حلب، مسلمانان بر کفر و دار و دسته سفیانی‌ها و دجال‌ها پیروز شدند، اظهار داشت: سفیانی‌ها و دجال‌ها در حلب عقب‌نشینی کردند. این‌ها در تلویزیون با افتخار می‌ایستند و می‌گویند که حلب سقوط کرد. اگر تروریست‌ها کشور شما را بگیرند و ارتش آن‌ها را بیرون کند، آیا این سقوط است یا آزادی؟

وی ادامه داد: این‌ها با وارونه کردن حقیقت و دروغ‌پردازی می‌خواهند اهداف خود را پیش ببرند اما باید استقامت کنیم. من به مردم و ارتش سوریه تبریک می‌گویم.

آیت‌الله امامی کاشانی در ادامه سخنان خود، با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فلسطین مسئله اول جهان است، تصریح کرد: این‌ها با حوادثی که ایجاد می‌کنند، قصد به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را دارند اما جهاد، ایستادگی و صبر، تنها راه نجات اسلام و صهیونیست‌ها و کفار نیز راه بدبختی مسلمانان هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله تمام خاک سوریه و گوشه و کناری که در اشغال این اراذل و اوباش و دجال‌ها و سفیان‌ها هست، آزاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.