عبدالملک الحوثی: نظام سعودی خود را برای اجرای توطئه‌های دشمنان به رژیم شر و بدی تبدیل کرده است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد مردم یمن در برابر تجاوز عربستان ثابت قدم هستند.
عبدالملک الحوثی: مردم یمن در برابر تجاوز عربستان پایدار هستند
به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن سخنرانی خود را به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) آغاز کرد. 

عبدالملک الحوثی تأکید کرد: استکبار مشکلات بشری را وخیم‌تر می‌کند و فساد را در زمین به راه می‌اندازد، آتش جنگ را شعه‌ور می‌کند و مشکلات و بدبختی را به وجود می‌آورد. 
 
وی گفت: نظام سعودی خود را برای اجرای توطئه‌های دشمنان به رژیم شر و بدی تبدیل کرده و سیاست‌های مستکبران را ادامه می‌دهد. 
 
الحوثی تأکید کرد: مردم یمن در مقابله با تجاوز عربستان ثابت و پایدار هستند و فریب نمی‌خورند. مردم ما با صبر و پایداری زیباترین تصویر از عظمت ارزش‌های اسلام را به جهان نشان دادند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: گزینه مردم مسلمان و عزیز ما در مقابله با تجاوز جنایتکاران پایداری، ثبات و رویارویی است.

وی تأکید کرد: ما از هیچ تلاشی برای مقابله با متجاوزان با عزم و اراده راسخ و توکل بر خدا و ایمان به پیروزی فروگذاری نخواهیم کرد. ما وحدت ملی را حفظ کرده و تمامی امکاناتمان را برای مقابله با دشمنان به کار خواهیم گرفت.

رهبر انصارالله یمن گفت: ادامه تجاوز عربستان تنها به شکست بیشتر این کشور و به دوش کشیدن باری سنگین‌تر می‌انجامد. به نفع متجاوزان است که حمله بیهوده خود را متوقف کنند.

وی تأکید کرد: ما از کشورهای آزاده جهان می‌خواهیم از مردم یمن و دولت مشروع آن‌ها حمایت کنند. ما مردم یمن را به همکاری با دولت و درک شرایط به دلیل محاصره و تجاوز دعوت می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی گفت: ما همواره صادقانه در کنار مردم و مقاومت فلسطین و مقاومت لبنان هستیم و از مردم منطقه می‌خواهیم با خطر تکفیری که بی تردید ساخته دست آمریکا و اسرائیل برای ایجاد دودستگی در منطقه است، مقابله کنند.

وی افزود: ما به برادرانمان در عراق و سوریه پیروزی‌های بزرگی را که در برابر خطر تکفیری به دست آورده‌اند تبریک می‌گوییم و امیدواریم که خداوند پیروزی را برای مردم یمن رقم بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.