سردار سلامی در جمع خبرنگاران: سربازان در اقصی نقاط کشور از تمامیت ارضی دفاع می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سربازان امروز باید پرچم عزت و سربلندی نسل فداکار دوران دفاع مقدس را به دوش بگیرند.
سربازان در اقصی نقاط کشور از امنیت ملی دفاع می‌کنندبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در حاشیه هشتمین جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که امروز امنیت ایران را تأمین کرده، ما را در میان این‌همه تهدیدات بزرگ به یک کشور امن مبدل ساخته، و زمینه‌های پیشرفت علم و فناوری و سازندگی را فراهم کرده، تا مردم با آرامش خاطر زندگی خوبی داشته باشند، وجود سربازان عزیزی است که در اقصی‌نقاط کشور مشغول انجام وظیفه هستند.

وی افزود: هم‌اکنون سربازان این مرز و بوم در ارتفاعات سرد غرب کشور و سرزمین‌های گرم جنوب و نیز جزایر جنوبی و به‌طور کلی در اقصی‌نقاط کشور با فداکاری و عشق به اسلام، نظام، رهبری و عشق به سربلندی و عزت این مملکت در حال نگهبانی از دستاوردها و میراث بزرگ برجای مانده از آن نسل فداکار دوران دفاع مقدس و پاسداری از شکوه، استقلال، تمامیت ارضی و اعتبار بین‌المللی ما هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: بنابراین سربازان در حقیقت نمونه‌های مجسم شخصیت‌های فداکار، صداقت انقلابی، اخلاص، شجاعت و وفاداری، تعهد و دلسوزی هستند.

سردار سلامی در پایان گفت: ان‌شاءالله این‌ها که آینده‌ساز فردای کشور هستند، پرچم عزت و سربلندی نسل فداکار گذشته را به دوش بگیرند، و تا افق‌های بلند آینده پیش بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.