سردار جزایری در جشنواره جوان سرباز: جوانان سرباز عناصر مهم قدرت کشورند/نباید از جشنواره جوان سرباز استفاده تبلیغاتی کرد

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جوانان سرباز به عنوان عناصری مهم در قدرت دفاعی کشور هستند.

جوانان سرباز عناصر مهم قدرت کشورند/نباید از جشنواره جوان سرباز استفاده تبلیغاتی کردبه گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در هشتمین جشنواره جوان سرباز که به میزبانی سپاه پاسداران و در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نباید به جشنواره جوان سرباز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای نگاه کرد؛ باید با توجه به مراحلی که در طول دوره سربازی طی می‌شود در جامعه توجه بیشتری به امر سربازی صورت بگیرد. اگر از این منظر به این جشنواره نگاه کنیم می توانیم پایه‌های ارتقای ظرفیت سربازی در جامعه را افزایش دهیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: سربازان یکی از عناصر مهم قدرت در جمهوری اسلامی ایران هستند و لذا جا دارد دستگاه‌های دولتی اعم از لشکری و کشوری برای ارتقای این جایگاه تلاش مضاعف انجام دهند تقاضا این است که همه دست‌اندرکاران به خصوص نیروهای مسلح به این مسئله اهمیت دهند.   

وی ادامه داد: سرباز یعنی جوانی برومند و متخصص که پای انقلاب خویش ایستاده و باید قدر آن را دانست ما در جامعه با یکسری مجموعه فکری در زمینه سربازی مواجهیم که باید در جهت جذب آن تلاش کنیم چون سرباز یکی از عناصر مهم دفاعی کشور است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس سهم ویژه‌ای را در دفاع از کشور داشتیم و به همین جهت ما باید چالش‌های پیش روی سربازی در جامعه را حل کنیم و  همه دستگاه‌های دولتی اعم از لشکری و کشوری باید کرامت سرباز را حفظ کرده و نباید در حد شعار به آن اکتفا کنیم ما باید جوانان انقلاب را حفظ کنیم همان‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، افتخار کشورند.

وی ادامه داد: میان سرباز و دستگاه‌هایی که سربازها را می‌پذیرند یک رابطه دو طرفه وجود دارد وظیفه بکارگیری سربازان در زمینه‌های تخصصی خود به عهده دستگاه‌هایی است که سربازها را می‌پذیرند ما در این زمینه نیز کاستی‌هایی داریم که باید آنها را برطرف کنیم. 

سردار جزایری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: باید قدر سربازی در جامعه مشخص شود و جامعه باید به این سربازان افتخار کند البته متأسفانه امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که همه دستگاه‌های لشکری و کشوری باید آنها را حل کنند ما باید به سلامت این جشنواره‌ها را در سطح کشور حفظ کنیم و عدالت را در انتخاب سربازان نمونه عادلانه کنیم تا در تمام شهرها و روستاها زمینه‌هایی بوجود آید تا تمامی سربازان در این مراسمات حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.