هلاکت شماری از نیروهای عربستانی با پیشروی نیروهای یمنی در خاک این کشور

ارتش و نیروهای مردمی یمن با حمله به مقر نظامی غرب الشرفه در نجران عربستان، شماری از نیروهای عربستانی را کشته و تعدادی خودروی زرهی را منهدم کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری المسیره یمن، ارتش و نیروهای مردمی یمن با حمله به مقر نظامی غرب الشرفه در نجران عربستان، 4 سرباز عربستانی را به هلاکت رسانده و تعدادی خودروی زرهی را منهدم کردند.

بر اساس این گزارش، درحالی که نیروهای مزدور عربستان قصد پیشروی به سمت مواضع نیروهای ارتش یمن در منطقه جوف در مارب را داشتند، با ارتش و نیروهای مردمی درگیر شدند که در این درگیری شماری از نیروهای مزدور از جمله "مبارک مبروک" و "رقیب الأجدعی" از فرماندهان مزدوران عربستانی کشته شدند.  امروز همچنین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دفع حملات مزدوران عربستانی به سمت الخانق در منطقه الجدعان در استان مارب، چند مزدور عربستانی را کشتند.

در این عملیات یک فرمانده ارشد مزدوران عربستانی به نام "احمد الدودحی" فرمانده گردان دوم لشگر 314 مزدوران عربستانی، در منطقه الجدعان کشته شد.

از سوی دیگر جنگنده‌های عربستان امروز در چند نوبت صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند.

جنگنده‌های عربستان در صنعا، کارخانه ساخت مواد غذایی کودکان را هدف قرار دادند.

شب گذشته نیز جنگنده‌های عربستان بیمارستانی را در منطقه دارس واقع در شهر بنی حارث صنعار را بمباران کردند.

عربستان سعودی و 9 کشور عربی دیگر با حمایت آمریکا از ششم فروردین 94، حملات هوایی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند.

از زمان شروع درگیری در یمن تاکنون حدود 6هزار نفر جان خود را در جریان حملات از دست داده‌اند که شمار زیادی از آنها زن و کودک بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.