سرلشکر صفوی: سرکرده داعش در اردوگاه‌های آمریکا آموزش دیده است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و سرکرده این گروه تروریستی در اردوگاه‌های آمریکایی آموزش دیده است.

سرکرده داعش در اردوگاه های آمریکا آموزش دیده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار سرلشکر  " سید یحیی صفوی" دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «العهد» لبنان اظهار داشت: آمریکایی ها پس از شکست در افغانستان و اشغال عراق، گروه موسوم به داعش را ساختند.

  
وی افزود : گزارش های امنیتی قابل اتکایی در دست داریم که نشان می دهد «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش به اردوگاه های آمریکایی می رود و در آنجا آموزش می بیند.

سرلشکر صفوی داعش را ثمره حضور آمریکایی ها در عراق و حمایت آنان از این گروه ترویستی دانست و گفت: اقدامات کنونی گروه های تکفیری داعش و جبهه النصره دقیقا مشابه کشتار بیگناهان توسط رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان در منطقه به عنوان قدرت مهمی ظهور کرده و مقاومت اسلامی پیروزی های بزرگی در مقابل رژیم صهیونیستی به دست آورده است که کشورهای عربی در جنگ های خود با صهیونیست ها نتوانستند به آن دست پیدا کنند.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی با حمایت از سوریه، نقشه آمریکایی - صهیونیستی را در این کشور ناکام گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان قهرمان حزب الله و ملت شجاع لبنان بهترین الگو برای ملت های عربی در منطقه از جمله مردم یمن، عراق و بحرین هستند و مقاومت این ملت ها یک بار دیگر نقشه های آمریکایی ها در منطقه را ناکام خواهد گذاشت.

سرلشکر صفوی گفت: رزمندگان قهرمان حزب الله امروز الگوی ملت های اسلامی در رویارویی با جبهه باطل هستند و جمهوری اسلامی ایران با وجود توافق هسته ای اخیر به حمایت از مظلومان و پشتیبانی از همه گروه ها و جنبش های مقاومت در جهان اسلام ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.