سردار فضلی بیان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آل سعود آرزو دارند ملت ایران را به زانو درآورند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفتعملیات مرصاد تودهنی محکمب به منافقین بود و امروز دشمنان باید بدانند که خطوط قرمز ملت ایران در باره دفاع مقدس،ولایت ومسئله هسته‌ای کاملا روشن است.
عملیات مرصاد، تودهنی محکم به منافقین / خیانت منافقین و عملیات مرصاد با وجود پذیرش قطعنامه 598 رخ دادبه گزارش حوزه دفاعی_امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آل سعود آرزو دارند با ایجاد شرایط ویژه برای تحمیل اراده خود ملت ایران را به زانو درآورند، گفت: دشمنان ایران باید بدانند که مردم این سرزمین ایستادگی خود را در هشت سال دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌اند و خط قرمز آنها در دفاع مقدس، ولایت و مسئله هسته‌ای روشن است.  

وی در یادواره‌ای که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پنجم مرداد و سالروز عملیات مرصاد در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین سال جنگ تحمیلی، منافقین در روز پنجم مرداد 67 با تحریک مستکبرین و ارتش بعث عراق به گمان باطل خود برای از بین‌بردن نظام و انقلاب ایران با طرح‌ریزی توطئه‌ای وارد مرزهای ایران شدند.
  
جانشین رئیس بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: در این توطئه که منافقین کوردل قصد داشتند 48 ساعته وارد تهران شوند با یک حمله همه‌جانبه به ایران یورش کردند ولی با مقاومت جانانه رزمندگان مواجه و یگان‌های منافقین زمین‌گیر و منهدم شدند. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح نقشه شوم منافقین ادامه داد: طرح‌ریزی خیانت منافقین و عملیات مرصاد با وجود پذیرش قطعنامه 598 رخ داد و دشمن حیله‌گر به مرزهای ما پیشروی کردند.

سردار فضلی تاکید کرد: این عملیات درست در شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود و موضوع مذاکره و قطعنامه مطرح بود صورت گرفت و دشمن با حمله به مرزهای ایران وارد خاک ما شد که قصد پیشروی تا پایتخت را داشتند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نقش رزمندگان استان مرکزی و لشگر 71 روح‌الله را در عملیات مرصاد ویژه و قابل توجه دانست و اظهار داشت: رزمندگان استان مرکزی علاوه بر جلوگیری از پیشرفت منافقین ضربه محکمی به دشمن وارد کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران هوایی کارخانجات صنعتی استان مرکزی در پنجم مرداد 65 گفت: بمباران هوایی رژیم بعث عراق نتوانست ذره‌ای از تلاش و مجاهدت مجاهدان عرصه تولید و سازندگی ایران بکاهد.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: مردم سرافراز ایران امروز نیز مانند گذشته با آمادگی و تجهیزات کامل برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی جان‌فشانی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.