فرمانده کل ارتش:توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه می‌شود

فرمانده کل ارتش گفت: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده‌اند را ثابت می‌کند.

توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه می‌شود امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جریان بازدید از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش در ساخت و عملیاتی کردن شناورها پیشرفت خوب و قابل توجهی دارد.

وی افزود: بزودی ناوشکن سهند در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های آزاد پرچم اقتدار ایران را به اهتزاز در می‌آورد.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی تصریح کرد: امسال و سال آینده توان قابل ملاحظه‌ای به نیروی دریایی ارتش اضافه خواهد شد که باطل بودن خیالات دشمنانی که این کشور را تحریم کرده اند را ثابت می‌کند.

فرمانده کل ارتش به همراه امیر دریادار خانزادی (فرمانده نیروی دریایی ارتش) از کارخانجات نیروی دریایی، روند ساخت و ناوشکن رزمی تحقیقاتی شیراز، ناوشکن البرز و زیردریایی نوح بازدید کردند.

گفتنی است، بازدید از بخش‌های هوا دریا و زیردریایی‌های کلاس طارق و غدیر از دیگر برنامه‌های امروز فرمانده کل ارتش در منطقه یکم امامت بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای؛تقویت انتفاضه در فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

تقویت انتفاضه در فلسطین، فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کندارتش جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 26 اردیبهشت در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در آستانه آغاز هشتمین دهه از حیات ننگین غده سرطانی غرب آسیا و در روز موسوم به "روز نکبت"، افکار عمومی جهان اقدام نکبت بار دیگری را از جانب شیطان بزرگ شاهد بود که نمونه آن را کمتر می توان در تاریخ معاصر منطقه و جهان سراغ گرفت.

پس از ۷۰ سال که چشمان بشریت هر روز نظاره‌گر جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم نژادپرست صهیونیستی بوده است، اکنون در موج جدیدی از شرارت و بحران آفرینی از سوی این رژیم و حامیانش، در برنامه از پیش تعیین شده و با هدایت رئیس‌جمهور نادان و جنایتکار آمریکا و سازش برخی رژیم‌های وابسته و مرتجع در جهان اسلام، شاهد مرحله دیگر از تجاوز رژیم اشغالگر قدس در جریان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هستیم.

رئیس جمهور شرور آمریکا، با اطمینان از همراهی حکام وابسته کشورهای منطقه، در اقدامی گستاخانه، غیرقانونی و ناقض تمامی اصول بنیادین حقوق بشر، وعده شیطانی خود در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، قبله اول امت اسلامی را عملی ساخت و با دهن کجی به بیش از یک میلیارد مسلمان و نقض آشکار حقوق مسلم ملت فلسطین، ماهیت پلید شیطان بزرگ را عریان تر ساخت.

شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم تروریست صهیونیستی از سوی دولت جنایتکار آمریکا تا آنجا گستاخانه، غیرقانونی و نامشروع است که اکثریت قریب به اتفاق کشورها در دنیا و حتی حامیان غربی این رژیم هم با آن همراهی نکردند.

تردیدی وجود ندارد که این اقدام تجاوزکارانه، عزم و اراده ملت مسلمان فلسطین را استوارتر خواهد نمود و اقدامات و حرکت های ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی را در منطقه و جهان تشدید خواهد کرد. سردمداران کاخ سفید و جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که بر خلاف خواست و اراده شیطانی آنان این اقدام نه تنها تحکیم پایه‌های سست این رژیم کودک کش و امنیت پوشالی آن را تضمین نمی کند، بلکه موج گسترده ای از خشم و نفرت در میان مسلمانان و آزادیخواهان جهان ایجاد خواهد کرد که به یاری خداوند این موجود پلید را از صفحه روزگار محو خواهد ساخت.

برگزاری جشن برای این اقدام شرم آور همزمان با به خاک و خون کشیدن صدها انسان حق طلب و آزادیخواه در مرزهای غزه در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد و ننگ آن تا ابد بر دامن عاملان و حامیان و زمینه سازان این جنایت باقی خواهد ماند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم نمودن اقدام غیرقانونی و گستاخانه دولت جنایتکار آمریکا در انتقال سفارتخانه شیطان بزرگ به شهر قبله اول مسلمین و همچنین جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی در شهید و زخمی کردن صدها تن از ملت مظلوم فلسطین در روزهای اخیر، اعلام می‌کند از آرمان ملت فلسطین که آزادی قدس شریف است حمایت می‌کند.

بدون تردید تحولات اخیر با تشدید و تقویت انتفاضه در فلسطین و امواج بیداری ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در منطقه و جهان، فرایند پایان عمر نکبت بار رژیم اشغالگر قدس و فروپاشی و حذف آن از صحنه روزگار را تسریع نموده و اضمحلال این رژیم را نزدیک می کند.

دریادار خانزادی:نیروی دریایی موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده است

 

جوانان متخصص در نیروی دریایی موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر استفرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش با اتکا به نیروی ایمان، موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر است.

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  در مراسم دانش آموختگی، دانش آموزان مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) اظهار کرد: ارتش پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی برای تربیت نیروی انسانی در تمامی حوزه‌ها وابسته به غرب بود، اما به برکت نظام مقدس اسلامی این روند متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد نیروی انسانی مورد نیاز ارتش در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) تربیت می‌شوند، افزود: در شرایط کنونی به درجه‌ای از توانمندی رسیده ایم که نیروی انسانی دریایی در تمامی حوزه‌های تخصصی با تاکید بر بصیرت دینی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، پیشرفت‌های نظامی این نیروی راهبردی را کم نظیر خواند و تصریح کرد: جوانان متخصص در نیروی دریایی ارتش با اتکا به نیروی ایمان، موفق به ساخت تجهیزات پیشرفته‌ای شده اند که در دنیا بی نظیر است و به جرات می‌توان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای این نیرو در قله افتخار و عزت قرار داریم.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از کارکنان نمونه مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع)، دانش آموختگان این مرکز از مقابل کلام الله مجید با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسولان نظامی و انتظامی استان گیلان رژه رفتند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است.

حلقه‌های متنوع پدافندی در شرق کشور تشکیل شده است امیر سرتیپ‌دوم علی اکبر عباسی تجدد فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: حلقه‌های متنوع پدافندی برای دفاع از آسمان شرق کشور تشکیل شده است، منطقه پدافند هوایی شرق کشور حدود 430 هزار کیلومترمربع از آسمان خراسان جنوبی، قسمتی از سیستان و بلوچستان، نیمی از خراسان رضوی و کرمان را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به بیداری و ایستادگی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌های دشمنان افزود: امروز اتحاد در داخل کشور از هر زمان دیگری مهم‌تر بوده زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد تفرقه در کشور است،در طول یک سال گذشته دشمن حتی به‌دنبال تفرقه بین ارتش و سپاه بود که با هوشمندی فرماندهان و کارکنان این دو نهاد تیرش  به سنگ خورد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور تاکید کرد:: یکی از هدف‌هایی که دشمن دنبال می‌کند برنامه‌ریزی برای تأثیرگذاری در نسل جوان است که با انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل امروزی جلوی این کار گرفته خواهد شد.

عباسی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت‌گرفته و پیشرفت 80درصدی، به‌زودی مرکز آموزشی پدافند هوایی در گناباد راه‌اندازی خواهد شد.