بسیج به عنوان همکار و دوست در کنار دولت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرحی شش ساله با عنوان شهید بهنام محمودی با هدف رشد و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان با کمک دولت در دست تهیه داریم.

بسیج به عنوان همکار و دوست در کنار دولت استسردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یازدهمین اختتامیه لیگ علمی بین المللی پایا که امروز دوشنبه 22 مردادماه برگزار شد، با بیان اینکه با دیدار جوانان موفق در عرصه علم و فناوری کشور روحیه ای دو چندان گرفته ام، گفت: افتخار می کنم در کشوری زندگی می کنم که جوانانی اینچنین توانمند و پویا در عرصه علمی دارد.

وی ادامه داد: پیشرفت علمی جوانان ایران در دوره نظام جمهوری اسلامی کتمان نشدنی بوده و تبدیل به یک واقعیت شده است.

غیب پرور با بیان اینکه جوانان باید قدر شان و منزلت خود را بدانند و از خود مراقبت کنند افزود: تاریخ گواه حضور شما جوانان در پاسداری از ایران عزیز در عرصه های علمی، اعتقادی و حفظ تمامیت ارضی بوده و البته باید مسئولان کشور قدردان شما باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان از مهم ترین طرح راهبردی بسیج در حوزه تربیت نسل آینده خبر داد و اضافه کرد: طرحی شش ساله با عنوان شهید بهنام محمودی با هدف رشد و بروز بیش از پیش استعدادهای نوجوانان و جوانان در دست تهیه داریم و ذکر این نکته ضروری است که ما قصد تصدی گری در این حوزه نداریم، بلکه سعی می کنیم به عنوان همکار و دوست در کنار دولت و وزارتخانه آموزش و پروش حضور داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.