ارتش جمهوری اسلامی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ناو شکن‌های آمریکایی را در خلیج فارس شکست می‌دهند.

ارتش جمهوری اسلامی از قوی‌ترین ارتش‌های روز دنیا استبهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو که امروز دوشنبه 22 مردادماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حال حاضر نیازمند توجه بیشتری به تولیدات ملی هستیم که خوشبختانه اتفاقات خوبی در این مسیر افتاده است و همکاران ما در ارتش، سپاه و شرکت های دانش‌بنیان بیشتر به این امر توجه کرده اند. نظام ما خوشبختانه یک نظام ولایی است و نیروهای نظامی هم با تاسی از سخنان رهبری در خصوص اهمیت علم و دانش به جدیدترین دستاوردهای علمی می‌پردازد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو، افزود: فکر می‌کنم اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند مشوق بسیار خوبی برای شکوفایی نیروهای مسلح باشد چراکه که شرکت‌کنندگان آن، حرف های زیادی در عرصه IT‌ و مخابرات برای گفتن دارند.

نعمتی ادامه داد: هر جا دوستان ما در عرصه دفاعی نیازمند حمایت مجلس بوده‌اند، ما تلاش خود را کرده‌ایم و هر جا نیاز به کمک داشته باشند، کمک خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در بحث‌های نظارتی جزو مجموعه های منظم هستند که بودجه شان را برای اهدافی که از قبل ترسیم کرده اند، اختصاص می‌دهند و در نظارت های سالانه مجلس انحراف از بودجه آنها بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا است گفت: امروز اگر انواع موشک‌ها، تانک‌ها و توپ‌های جنگی جدید را مشاهده کنید می‌بینید که ارتش جمهوری اسلامی سردرمدار و پرچم دار پیشرفت‌های علمی نظامی است، امروز ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ناو شکن‌های آمریکایی را در خلیج فارس شکست دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.