امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است

رحمانی فضلی گفت: امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید، مقام شهدا را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ریل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق، راه آزادی و عدالت. شهیدانی که با نثار تمام هستی خویش در رگ‌های خشکیده انسانیت، جامعه بشری را جانی تازه بخشیدند. شهیدانی که نهال انقلاب اسلامی ایران را بارور کرده و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر را با پیروزی پشت سر گذراندند و میدان مقاومت را در سراسر جهان احیاء کردند.

در آستانه ۲۲ اسفند «روز شهید» ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان همیشه جاوید، اذعان می‌داریم امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگرتشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

مکتب سراسر رویش، نوید بخش رهایی انسان از قید ظلم و استعمار، به ارمغان آورنده عدالت و آزادی و جریان بخش مهربانی و تعالی فرهنگ و تمدن!

ایثار اجتماعی که از چنین مکتبی نشات می‌گیرد یکی از نیاز‌های مهم جامعه بشری است که با حضور در لایه‌های مختلف اجتماعی بستر‌های نهادینه شدن فرهنگ فداکاری، گذشت، ترجیح منافع دیگران برخود، دگر دوستی و دگر خواهی را فراهم نماید و مسیر عزت و سرافرازی ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی همانند عرصه‌های مقاومت فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.