با شهدا میثاق بسته‌ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم

جانشین فرمانده نزاجا گفت: با تمام وجود با آرمان های شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن میثاق بسته ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم.

با شهدا میثاق بسته‌ایم که همواره پیرو راه آنها باشیمامیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس که امروز صبح در محل مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: به برکت خون شهدا، امروز سربازان نیروی زمینی ارتش همچنان با قدرت از حریم جمهوری اسلامی دفاع می کنند و چاه های نفت شهرها بازسازی شده و تلمبه خانه نفت شهر در حال تپیدن است.

جانشین فرمانده نزاجا افزود: شما شهدا ناظر و شاهد هستید و اعتقاد ما این است شهیدان زنده اند و به برکت خون شما شهیدان، همرزمانتان در دانشگاه هایی که به واسطه امنیت که شما ایجاد کرده اید در حال تحصیل اند و اساتید مجربی پرورش یافته اند و کشور ما احتیاجی دیگر نیاز به وارد کردن پزشک، متخصص و دیگر عرصه های علمی به هیچ جای دنیا ندارد.

وی ادامه داد: با تمام وجود با آرمان شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از آن میثاق بسته ایم که همواره پیرو راه آنها باشیم و در این راه ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.

نعمتی تاکید کرد: عهد می بندیم با تو ای شهیدی که خونت در کربلای 6 به زمین ریخت و امروز برای ما کربلای 6 و عملیات ها را تداعی کردی همواره در مسیر ولایت پیرو راه تو باشیم و این راه را تا زمانی که پرچم این انقلاب به دستان حضرت ولی عصر ( عج) سپرده شود و در رکاب ایشان باشیم ادامه خواهیم داد.

جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه خدا را شاکریم امروز در تشییع شهید گمنام هستیم ادامه داد: چند لحظه عمرمان را به این باید اختصاص بدهیم که این شهدا برای چه رفته اند و ما در کجا بودیم و اکنون در چه جایگاهی هستیم.

نعمتی با بیان اینکه کشور های منطقه و دشمنی های استکبار را ببینید تاکید کرد: جایگاه ایران و امنیت خودمان را ببینیم و اینها را تجزیه و تحلیل کنیم و به این واسطه راه زندگیمان را انتخاب کنیم.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان خطاب به دانشجویان مرکز آموزشی 01 نزاجا گفت: اگر خون شهدا نبود دانشگاه و استادی وجود نداشت که به شما درسی بدهند و امنیتی نیز برای ادامه تحصیل شما وجود نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.