نصرالله رهبری منحصر به فرد است

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی المنار، «میشل عون» رئیس جریان ملی آزاد لبنان، در سالروز پیروزی جنگ در  33 روزه لبنان، با بیان اینکه با وجود گذشت 9 سال از جنگ 33 روزه، مواجهه ما با اسرائیل همچنان ادامه دارد ، گفت : پیروزی در جنگ 33 روزه به ما عزت و کرامت بخشید . ما در این جنگ ، خطر را از وطن و مردم دور کردیم . سوریه و ایران نقش مهمی در پیروزی ما در جنگ 33 روزه داشتند. من بارها تاکید کرده ام که اسرائیل بعد از جنگ 33 روزه هیچگاه پیروزی گسترده ای نداشته است.
  

وی افزود: ایمان مردم لبنان موجب شکست اسرائیل در این جنگ شد. من همچنان از عملکرد جنبش حزب الله در دفاع از مردم لبنان در مقابل اسرائیل دفاع می کنم. من بهای این دفاع را پرداخته ام . جنگ 33 روزه ،9 سال پیش تمام شده ولی این نبرد از آن سال تاکنون در شکل و قالبی متفاوت دنبال می شود. حزب الله ، تشکلی مقاوم در لبنان است و همچنان در مسیر دفاع از مردم حرکت می کند. اولویت حزب الله اتحاد و وحدت جامعه لبنان است. این گروه سیاسی از تمامی اقشار جامعه حمایت می کند. اگر اسرائیل جنگ دیگری را همانند جنگ 33 روزه آغاز کند، مطمئنا حزب الله پیروز این نبرد خواهد بود . 
میشل عون تصریح کرد: حزب الله همواره در دفاع از مردم موفق بوده و این موفقیت استمرار داشته است. عملکرد این جنبش در داخل و خارج لبنان موفقیت آمیز بوده است . این جنبش تفکری مستقل داشته و در عرصه داخلی و خارجی عملکردی اطمینان بخش دارد . حزب الله قاعده بازی در عرصه بین المللی را به خوبی می داند و از مهره های خود به خوبی بهره می گیرد. استراتژی حزب الله دفاعی است. این واقعیتی است که بر همه بازیگران منطقه ای و جهانی ثابت شده است. 
وی گفت: من از هر تشکل و جنبشی که عملکرد درستی داشته باشد دفاع می کنم . همه جریان های سیاسی لبنان از روحیه من آگاه هستند . من از ارتش لبنان نیز حمایت می کنم . حزب الله و ارتش در بسیاری از عرصه ها موفق بوده اند.
 . 
وی یادآور شد : همه ما در برابر مردم مسئولیم . مسئولیت ارتش از دیگر نیروها بیشتر است. ما خود را در این مسیر در کنار فرمانده ارتش لبنان احساس می کنیم. ارتش در برابر دشمنان داخلی و خارجی به خوبی ایستاده است.ارتش وظیفه مقابله با گروه های تروریستی را در مرزها بر عهده دارد . ارتش بهای حمایت از وطن را می پردازد
 .
رئیس جریان ملی آزاد لبنان گفت: درخواست ما از ارتش، دفاع از مردم است. این دفاع همیشگی است . اهداف مردم لبنان مسالمت آمیز و دموکراتیک است. این موضوع را نمی توان انکار کرد. باید تمام راهکارهای لازم را برای وحدت مردم اتخاذ کرد. من در جریان ملی آزاد لبنان همیشه از راهکارهایی که به اتحاد مردم کمک می کند ، حمایت کرده ام . 

میشل عون خاطرنشان کرد : سیدحسن نصرالله ، رهبری منحصر به فرد است و نقش خود را در مواقع حساس به خوبی ایفا می کند . ما هیچگاه نمی توانیم بیانگر احساسات و صفات او به شکل واقعی باشیم . پس از گذشت 9 سال من به پیمانی که با نصرالله بسته ام، همچنان وفادارم. من به نصرالله اطمینان دارم ، او نیز به من اطمینان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.